Selvhjælp Randers inviterer til forløb om taknemmelighed og selvkærlighed

dato

Selvhjælp Randers tilbyder nu et forløb med fokus på taknemmelighed som en vej til personlig udvikling og øget livskvalitet. Forløbet starter tirsdag den 15. september kl. 12.00 og opfordrer deltagerne til at fokusere på de små og store glæder i livet gennem dagbogsskrivning og interne delinger.

Formålet med forløbet er at skabe positiv energi ved at være opmærksom på, hvad der føles selvkærligt og berigende. Deltagere vil få mulighed for at udforske personlig udvikling gennem skriftlige refleksioner og praktiske øvelser.

Interesserede personer kan kontakte Selvhjælp Randers via telefon eller e-mail for at tilmelde sig forløbet.

Mest læste artikler