Randers FC annoncerer ændringer i deres direktion, idet Morten Hørby fra 1. juli træder ind som kommerciel direktør. Dette skridt markerer en ny fase i klubbens udvikling med øget fokus på at styrke de kommercielle aktiviteter.
Morten Hørby har i ni år som salgs- og marketingchef spillet en central rolle i Randers FC's kommercielle succes og i at opbygge stærke relationer til sponsorer. Fodbolddirektør Søren Pedersen fremhæver Hørbys indgående kendskab til klubben og det lokalområde som afgørende for denne nye rolle, mens Pedersen selv vil koncentrere sig mere om sportslig udvikling. Læs mere på randersfc.dk.
Kilde: Randers FC