Randers Statsskole klar til at fejre årets studenter

dato

I morgen tidligt kl. 08.30 springer de første studenter ud på Randers Statsskole, som forbereder en festlig uge med studenterklækning tirsdag og onsdag. Skolen har gjort klar til fejring i skolegården og botanisk have, hvor studenterne kan få huen på og fejres af deres nærmeste.

Som en del af skolens traditioner vil fællesfotografering blive efterfulgt af en procession gennem byen onsdag, hvor eleverne går bag hestevogne og musik. Ruten afsluttes ved Rådhustorvet omkring kl. 16.00, hvor venner og familie opfordres til at deltage og skabe en festlig ramme. Skolen har opfordret til, at konfettirør bliver hjemme, for at områdene kan forblive indbydende.

Mest læste artikler