Randers Realskole var centrum for en rørende afskedsceremoni, da de i går bød farvel til deres 9. og 10. klasses elever ved translokationen. Skoleleder Hans Myhrmann holdt en inspirerende tale, hvor han betonede, at det er elevernes karakterstyrke, der virkelig tæller.
Aftenen blev fejret med billeder, video og hjertevarme minder, hvor eleverne blev ønsket alt godt for fremtiden. Arrangementet sluttede med et inderligt farvel og et "på gensyn" fra skolens personale. Alle detaljer og øjeblikke fra aftenen kan ses på skolens Facebook-side.
Kilde: Randers Realskole