Subscrybe er din hjælpende hånd til succes med abonnementløsninger: "Vi slipper først vores kunder, når de har succes"

Abonnér på abonnementsnyheder
Profilbillede
dato

I 00'erne begyndte abonnementsforretninger at spire inden for nye brancher såsom TV/serie-streaming, måltidskasser, musik, software og mange andre områder. Abonnement var ikke længere forbeholdt de klassiske medier, bogklubber, telekommunikation og energi.

Dengang arbejdede Morten Suhr Hansen og Jonas Juul Jeppesen hos Berlingske Medier, hvor de bemærkede potentialet i at overføre deres erfaringer fra avisabonnementer til andre nye abonnementsbrancher.

I 2011 stiftede Morten Suhr Hansen Subscrybe med visionen om at udbrede abonnementsmodellen til alle brancher i hele Europa. Året efter sluttede Jonas Juul Jeppesen sig til, og sammen satte de to kolleger sig for at udvikle en rådgivningsforretning specialiseret i virksomheder med ønske om at optimere deres abonnementer eller implementere en abonnementsmodel.

"I dag har vi hjulpet omkring 300 virksomheder, primært i Danmark og Norge, hvor vi har kontorer, men også i nabolandene Sverige, Tyskland og England. Abonnement er virkelig på fremmarch, hvilket pandemien også har været med til at sætte turbo på," fortæller Jonas Juul Jeppesen.

Subscrybe startede i København og har nu også kontorer i Aarhus og Oslo. Med et team på 10 konsulenter besidder virksomheden en bred vifte af kompetencer inden for innovation og videreudvikling af solide abonnementsforretninger.

"Vi har gennem årene vækstet støt og roligt og har således etableret os som landets førende rådgivningsvirksomhed for abonnements- og medlemsforretninger. I dag omfatter vores virksomhed mere end 300 kunder på tværs af alle brancher og både BtC og BtB," siger Jonas.

"Vi slipper først vores kunder, når de har succes"
Subscrybe rådgiver i fire hovedkategorier: innovation, excellence, growth og infrastructure. De hjælper virksomheder med at udvikle nye værdiforslag, optimere eksisterende abonnementsmodeller, implementere effektive salgsstrategier og vælge det rette IT-landskab. Subscrybe arbejder med alle aspekter af abonnements- og medlemsværdikæden for at sikre, at abonnenterne forbliver loyale og tilfredse.

"Vi slipper først vores kunder, når de har succes med deres abonnements- eller medlemsforretning. Vi tager meget gerne arbejdshandskerne på og ønsker at evaluere og dykke dybt ned i forretningen. Derfor er der mange kunder, som faktisk abonnerer på vores kompetencer og erfaringer. Det vil sige, at vi kommer fast hos kunderne, fortløbende, og således glider ind på abonnements- eller medlemsholdet i kundens organisation."

Et eksempel på et langvarigt samarbejde er med Matas, hvor Subscrybe i mere end fem år har hjulpet med at udvikle "storesøsteren" til ClubMatas - ClubMatasPlus. Deres arbejde sikrer, at Matas får enormt loyale og trofaste kunder. 

Desuden sidder de fast hos Aarhus-virksomheden Frameo, der tilbyder en global billeddelingstjeneste via digitale rammer.

Unikke kompetencer og dybe erfaringer
Subscrybe har altså etableret sig som en førende rådgivningsvirksomhed inden for abonnementsmodeller, og deres succes skyldes i høj grad deres specialiserede viden og engagement i kundernes forretning. Jonas Juul Jeppesen, fremhæver, hvordan Subscrybe differentierer sig fra konkurrenterne og skaber langsigtede relationer med deres klienter:

"Vi har flere konkurrenter, som er dygtige til at arbejde med små og nye abonnementsvirksomheder, men vi oplever ingen konkurrence, så snart vi bevæger os op i de mellemstore og helt store virksomheder. Her har vi unikke kompetencer og dybe erfaringer, da vi alle har haft adskillige års arbejde i sådanne virksomheder. Vi oplever stor tilfredshed hos vores kunder på grund af vores utrættelige ambition og engagement i deres succes."

"Vi ønsker at se og tilgå vores kunders forretninger, som var de vores egne. Derfor har vi lange kundeforhold, og vores kunder er utrolig dygtige til at anbefale os til andre, hvilket vi er dybt taknemmelige for," afslutter Jonas Juul Jeppesen.

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: Subscrybe

Seneste på facebook