Madservice Kronjylland, der leverer mad til hjemmeboende borgere i Randers Kommune, har oplevet en stigning i kundetilfredsheden.
Ifølge en ny brugerundersøgelse er 96% af borgerne meget tilfredse eller tilfredse med madordningen.
Over 80% er tilfredse med kontakten til chaufførerne, madens udseende og smag, variationen af retter og bestillingsmuligheder.
Lederen af Madservice Kronjylland, Marianne Sloth Sørensen, udtrykker glæde over de positive tilbagemeldinger og understreger vigtigheden af at bevare den høje tilfredshed.
Undersøgelsen har også fokus på konceptet 'Ta’ selv menu', der giver borgerne mulighed for at sammensætte deres egne måltider. 30% af kunderne har benyttet sig af dette tilbud, og 91% er tilfredse eller meget tilfredse med det.
Undersøgelsen, der blev udført i samarbejde med omsorgsområdet i Randers Kommune, havde en svarprocent på 68,5%.
https://www.randers.dk/nyheder/stor-tilfredshed-med-madservice-kronjylland/