BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kom med på Verdo holdet og få en fantastisk elevtid!
Verdo søger lige nu en kontorelev med speciale i administration til vores lønafdeling. Vi gør vores yderste for at give dig den bedste uddannelse, og har stor tiltro til dine evner, hvorfor du fra første dag vil blive taget seriøst og opleve at eget ansvar for opgaver kommer hurtigt.
Hvad kan vi tilbyde?
Du får en hverdag i en virksomhed med fart på, hvor du kan udvikle dig både personligt og fagligt. Du vil få mange forskelligartede opgaver, stor kontaktflade og kolleger, som altid er klar til at hjælpe.
Her ser du et lille udpluk, af nogle opgaver du vil skulle løse som 1. årselev:
- Besvarelse af indkomne mails til lønkontoret
- Indtastninger i lønsystemer
- Administrativ håndtering af kontrakter og kontraktændringer
- Videresende post i e-Boks
- Sortering af post
- Oprette kladder i lønsystem
- Udbetaling af feriepenge
- Hente skattekort
- Lave uddannelsesaftaler til lærlinge
- Og andre administrative lønopgaver og enkelte HR-opgaver
Vi kan tilbyde, hvis du under 2. elevår ønsker det, mulighed for at komme rundt i huset, og prøve kræfter med opgaver i andre afdelinger. Men du kan også vælge at blive og opnå høje kompetencer inden for løn eller måske HR.
Hvem er du?
Vi ser gerne, at du har en studentereksamen, og har taget det supplerende 5 ugers forløb som kræves, men ellers har du bestået grundforløb og det studiekompetencegivende år eller har på anden måde de formelle kompetencer som kræves for at blive elev.
Herudover er der noget, som du bare skal være god til og synes er spændende:
- Du er stærk til tal, regneark og tekstbehandling, du kan ikke klare dig uden
- Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
- Du er god til dansk, både skriftligt og mundtligt
- Du har flair for IT og IT-systemer
Og så må du gerne være
- Fleksibel og ansvarsbevidst
- Fuld af gåpåmod og godt humør
Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, hvor du beskriver dig selv, dine erfaringer og hvordan du matcher vores stilling som elev, vedhæft CV, eksamensbeviser og eventuelle anbefalinger. Klik ind på ansøg-knappen. Vi ser på ansøgningerne løbende og taler løbende med kandidater, så vent ikke, men send din ansøgning med det samme.
Hvis du har nogle spørgsmål, kan du kontakte HR-chef Lone Abdene på telefon 30 73 18 23.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Verdo Holding A/S, Agerskellet, 7, 8920 Randers NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112564