Alice Pedersen takker af efter 24 år i Enghøj kirke

dato

Alice Pedersen har efter 24 år som sognepræst i Enghøj kirke sagt farvel til menigheden i en rørende afsked. I et opslag på Facebook udtrykker hun sin taknemmelighed for de mange år i Enghøj sogn, hvor hun har deltaget i et væld af kirkelige aktiviteter og ceremonier.

Hun fremhæver, hvor meningsfyldt hendes arbejde har været, og takker for de mange hilsener og gaver i forbindelse med hendes afsked. Alice overlader nu kirkens opgaver til præsterne Daniel Vigtoft Jakobsen og Mette Backs, og begiver sig glædesfyldt ind i pensonisttilværelsen. Enghøj kirke vil altid have en særlig plads i hendes hjerte.

Kilde: Enghøj Kirke
Mest læste artikler