Vi søger en afdelingsleder til vores afdeling i Randers

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du forestille dig, at blive en del af en af Danmarks førende udlejningsvirksomhed indenfor Entreprenørmateriel? Motiveres du af muligheden for at stå i spidsen for Danmarks bedste kollegaer? Har du evnen til at planlægge, prioritere og udføre opgaver for din egen afdeling, mens kundernes behov og ønsker opfyldes, så bør du læse videre.

Vi tilbyder
En stilling som afdelingsleder med en spændende og alsidig hverdag i en familieejet virksomhed, hvor der ikke er langt fra tanke til handling. Du kommer til en organisation med en arbejdsom, humoristisk og uformel, men respektfuld kultur samt et højt fagligt niveau. Vi er en virksomhed i konstant udvikling og med et godt sammenhold. Derudover får du:

  • Konkurrencedygtig løn efter kvalifikationer
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En stabil og konsolideret virksomhed
  • Et positivt arbejdsmiljø med et dedikeret team
  • En arbejdsplads med en humoristisk og uformel kultur
  • En virksomhed med et højt fagligt niveau
  • En varieret dagligdag, hvor du hele tiden vil skærpe dine kompetencer over et bredt felt

Om dig
Vi søger en dygtig og engageret afdelingsleder til at lede vores afdeling i Randers. Du kommunikerer klart og tydeligt om dine forventninger til medarbejderne og viser ligeledes stærke ledelsesevner. Som person udviser du høj moral og skaber samtidig et trygt arbejdsmiljø.  Som afdelingsleder vil du være ansvarlig for at sikre, at arbejdet udføres effektivt og i overensstemmelse med vores kvalitetsstandarder. Dine ansvarsområder vil bl.a. omfatte:

  • Daglig drift og overholdelse af afdelingens udvikling samt planlægning og koordinering af opgaver
  • Uddelegere arbejdsopgaver til udlejningskonsulenter og pladsmænd.
  • Opbygning af kunderelationer via telefon og kundebesøg
  • Salg og udformning af tilbud til både erhvervs- og private kunder.
  • Administrativ ordrebehandling af lejekontrakter.
  • Koordinering af arbejds- og ferieplaner.
  • Kommunikation med ledelsen om resultater og potentielle forbedringer.

Kvalifikationer

  • Stærk personlighed med stærke ledelses- og salgsegenskaber.
  • Er beslutningsorienteret og god til at uddelegere opgaverne iblandt medarbejderne.
  • Ambitiøs, struktureret og god til at opbygge et kundenetværk.
  • Kan holde hovedet koldt i pressede situationer og trives med at gå forrest.
  • Trives i et travlt miljø samt at tale med mange kunder i løbet af en dag.
  • Fremragende kommunikations- og organisationsfærdigheder
  • Evne til at løse problemer og træffe beslutninger
  • Kendskab til Navision og Microsoft Office-pakken er en fordel

Interesseret?
Synes du, at stillingen lyder interessant, og kan du se dig selv som en del af Nordjysk Lift? Ansøg hurtigst muligt via formularen herunder. Skriv ”Afdelingsleder Randers” i feltet.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og holder samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jacob Bo Sørensen på telefon 30 85 85 60.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

NORDJYSK LIFT ApS, Nikkelvej, 8940 Randers SV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006218

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet