Test and Release Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du den, som kan se konsekvenser af ændringer, før de er gennemførte? Kan du hjælpe Verdo med at tage vores IT tests til det næste niveau? Verdo koncernens ambitiøse IT-afdeling står foran at implementere effektive test og release processer, så vi sikrer en effektiv og god udrulning af vores systemer til vores forretningsenheder. Derfor søger vi en Test and Release Manager til vores udviklingsteam. 

Dine opgaver

Som afdelingens Test and Release Manager kommer du bredt rundt og får berøring med flere af vores IT-systemer og teknologier i det omfang vi selv frigiver releases på vores systemer.

Du vil komme til at arbejde med følgende opgaver:

  • Design, udvikling og implementering af teststrategier og planer, blandt andet for vores D365 FO-løsning
  • Implementering af Best Practice indenfor testcases blandt konsulenter
  • Styre og spore fremskridtet i testlivscyklussen, herunder enheds-, integrations-, system- og brugeraccepttest
  • Koordinere release-planlægning og -håndtering for at sikre en problemfri overgang fra test til produktionsmiljøer
  • Facilitere Agile-praksisser såsom daglige stand-up-møder, sprintplanlægning, retrospectives og sprintgennemgange for et enkelt team 
  • Udvikle og vedligeholde dokumentation relateret til testcases og release-noter

Du vil komme til at løse opgaverne i tæt samarbejde med udviklere, forretningsanalytikere og projektledere, og vil bidrage til at etablere en kultur med løbende forbedring. Rollen du får, skal også bidrage til at fremme et samarbejdsmiljø, hvor deling af vide og Best Practice er naturligt.

Hvem er du?

Vi forstiller os du er kandidatgrad indenfor informationsteknologi eller et beslægtet felt, som har erfaring som Test Manager eller Release Manager, så du ved, hvordan du skaber resultater. 

Du kommunikerer effektivt med interessenter som projektledere, konsulenter, forretningsstakeholders om test- og releaseplaner, fremskridt og resultater. For at kunne dette, har du styr på dine kommunikations- og interpersonelle færdigheder. 

Hvis du også ved noget om agil projektledelse, og har et par certificeringer i test, f.eks. ISTQB og i D365 FO eller Scrum, så vil det være en fordel.

Hvad kan vi tilbyde? 

Verdos IT-afdeling er opdelt i tre områder: support, drift og udvikling og består pt. af 23 kompetente fastansatte kolleger. I IT Udvikling beskæftiger vi os med en bred vifte af teknologier og skal understøtte hele Verdo koncernen med de ønsker de har til IT. Du vil derfor få mulighed for at få en fleksibel og dynamisk afdeling hvor der ikke er to dage der er ens.

Vi har et uformelt arbejdsmiljø og vi er gode til at løfte i flok, også på tværs af de tre områder.

Primære arbejdssted vil være Agerskellet 7, 8920 Randers NV.

Sammen om energien

Hvis du har spørgsmål til stillingen, så kontakt afdelingsleder Kasper Duus på +45 9137 0733.

Hvis du vil være sammen om energien med os til at løfte IT-opgaven i Verdo-koncernen, så skriv hvorfor vi skal vælge dig, samt vedhæfte dit CV og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Verdo, Agerskellet 7, 8920 Randers NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6037503

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook