BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en struktureret person med fødderne plantet solidt i jorden? Har du en god forretningsforståelse og sætter du pris på et godt samarbejde og sparring med dine kolleger? Lige nu søger vi en teamleder, til en nyoprettet stilling i vores projektafdeling. Vi søger en teamleder, der er god til at skabe struktur, er nytænkende og har det godt med at udfordre systemet, og samtidig er klar på at indgå i de daglige driftsopgaver.
Ansvarsområder
Som vores nye teamleder vil du få en alsidig rolle, der balancerer mellem drifts- og ledelsesopgaver. Da stillingen er nyoprettet, vil du løbende få mulighed for at præge opgaverne og udvikle rollen. Som udgangspunkt vil opgaverne veksle mellem at aflaste vores dygtige medarbejdere i den daglige drift, skabe struktur og overblik over afdelingens projekter, afholde trivselssamtaler og være medskaber til en positiv arbejdskultur. Du skal være god til at have mange bolde i luften, strukturere opgaver og følge dem til dørs. Derudover kommer du til at afholde morgenmøder, være bindeled til andre afdelinger og sikre en effektiv kommunikation til kunder, samarbejdspartnere og interne kollegaer.
Dit kommende team består af tre medarbejdere bestående af erfarne specialister, som alle er dygtige indenfor deres fagområder.
Kvalifikationer
For at komme i betragtning til stillingen, ser vi gerne, at du har følgende kvalifikationer:
- God erfaring eller kendskab til Navision (eller lignende system).
- Stærke IT-færdigheder med forståelse for forskellige systemer.
- Trives i flere igangværende projekter og evner at strukturere opgaver.
- Evnen og lysten til at indgå i driften som en ressource, når det er nødvendigt.
- Du har gennemslagskraft, men kan også agere ydmygt og respektfuldt overfor dine medarbejdere.
- Har forretningsforståelse og interesse i nytænkning og udvikling af eksisterende systemer.
- Bistå som sparringspartner til din nærmeste leder, så I sammen kan løfte teamet og forretningen.
Vi tilbyder
Hos Deco Group bliver du en del af en fleksibel og flad organisation med dygtige kollegaer. Vi værdsætter et godt kollegialt fællesskab, en uformel tone og en hverdag, hvor vi hjælper vi hinanden.
Gennem din ansættelse ser vi gerne, at du påvirker afdelingens IT-strategi og interne processer, og for den rette kandidat, er der stor mulighed for personlig og faglig udvikling, hvor du på sigt vil kunne udbygge dit ledelsesansvar i andre afdelinger.
Stillingen er på fuldtid og din kommende arbejdsplads ligger i Randers lige ved motorvejsafkørslen, hvor der er gratis parkering. Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn, sundhedsforsikring, mulighed for frokostordning og invitationer til forskellige sociale arrangementer i løbet af året.
Som ansat i Deco Group, Danmarks førende leverandør af solafskærmning, bliver du en del af vores team på cirka 165 medarbejdere, der dagligt arbejder på at løfte barren endnu højere. Deco Group er en dynamisk virksomhed med stort fokus på nytænkning og udvikling inden for medarbejdere, produkter og forretningsgange.
Ansøgning og CV
Hvis det lyder som et job for dig, ser vi frem til at modtage dit CV og en motiveret ansøgning, hvor du beskriver, hvorfor du har lyst til at arbejde sammen med os. Vi afholder samtaler løbende og ansætter, når de rette kandidater er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen eller rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Janne Blumensaat Christensen, Kundeservicechef, på 25 67 20 17 eller via e-mail på jbc@decogroup.dk.INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
DECO GROUP A/S, Bronzevej, 8940 Randers SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913910