Vi søger en vikar i 10 måneder til besættelse af en tværgående sekretærfunktion pr. 01.01.25 eller efter aftale, stillingen er på 30 timer pr. uge.
Vi tilbyder et selvstændigt og alsidigt arbejde i en spændende afdeling på tværs af vores to afsnit, Blodprøver og Biokemi samt Patologi.
Du skal kunne rumme at være på i skranken i vores Blodprøvetagning, være serviceminded i telefonen i vores booking i Blodprøver og Biokemi samt kunne skrive og lave mere fordybende arbejde i vores sekretariat i Patologi.
Så er du omstillingsparat og altid klar på nye og vekslende opgaver, er dette måske lige jobbet for dig.
Dine opgaver:
Skrivning af diktater i Patologisystemet
Forberede konferencer
Forespørgsler fra rekvirenter pr. telefon eller mail
Udlån af præparater
Deltage i kvalitetssikringen og udarbejdelse af relevante instrukser og retningslinjer i afdelingen (E-dok)
Behandle forskning og projektprøver til videre analysering
Håndtering af forsendelse samt modtagelse af prøver
Booking af vores patienter i Blodprøvetagningen
Håndtering af patientbefordringer samt kørselsgodtgørelser
Du vil få en grundig introduktion til afdelingen og dine arbejdsopgaver.
Blodprøver og Biokemi samt Patologi blev fusioneret 01.01.23 og blev til Laboratorieenheden.
Laboratorieenheden består af godt og vel 130 medarbejdere repræsenteret ved bioanalytikere, læger, kemikere og sekretærer.
Vi er en afdeling som går højt op i kvalitet. Blodprøver og biokemi er akkrediteret siden 2006.
Patologi er lige nu i proces omkring akkreditering af cytologien.
Vi vægter derfor højt, at du går op i detaljen, er omhyggelig og synes, at kvalitetsarbejde er spændende.
Vi vægter på Laboratorieenheden arbejdsglæden højt, vi skal alle være glade for at gå på arbejde og vi tager alle ansvar for vores arbejdsopgaver.
Vi er bevidste om, at kravene hele tiden intensiveres og derfor opfordrer vi til kontinuerlig kompetenceudvikling og uddannelse.
Det vil i høj grad være dig selv, som tilrettelægger arbejdsopgaver ud fra behovet på afdelingen.
Vi tilbyder:
En afdeling i konstant udvikling
Kompetente og hjælpsomme kolleger
Høj grad af indflydelse, planlægning og ansvar
Et arbejdsmiljø, hvor vi kontinuerlig har fokus på trivsel
En afdeling, hvor lægesekretærerne værdsættes
Et selvstændigt, alsidigt og spændende arbejde, hvor arbejdet foregår i en uformel tone med god plads til godt humør og grin.
Ingen weekendvagter.
Vi søger:
Uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
Erfaring inden for kvalitetsarbejde og/eller akkreditering vil være en fordel
Robust og stabil
Selvstændig, ansvarlig og faglig dygtig
Har en positiv indstilling og er samarbejdsvillig
Serviceminded både i telefonen og i det fysiske møde med patient og samarbejdspartnere
Aktivt vil bidrage til det gode arbejdsmiljø og fællesskab
Befinder sig godt blandt mange mennesker i et til tider travlt miljø
Omhyggelig og detaljeorienteret
Har du lyst til at besøge afdelingen, eller har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Nikoline Nørbech Overgaard på tlf. 78422305 eller på mail nikonoer@rm.dk.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansættelse 01.01.25 eller efter aftale
Ansøgningen skal sendes via link: ”Søg job/send ansøgning” og skal være modtaget senest d. 9. december 2024 kl. 12.00. Samtaler med kvalificerede kandidater vil finde sted løbende.
Det er muligt at læse mere om Regionshospitalet Randers på www.regionshospitalet-randers.dk
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6151409