BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har en fast stilling i Myndighed Børnehandicap, der venter på dig - kom og vær med!
I Myndighed Børnehandicap har vi fokus på at genfinde stoltheden ved det faglige arbejde, styrke kvaliteten i forældrekontakten og bevare fokus på trivsel, sparring og det gode kollegaskab.
Vi arbejder hen over de næste 2 år med en spændende genopretnings- og udviklingsplan, som bl.a. indeholder vedvarende kompetenceudvikling, så du skal være med til at blive klogere sammen med dine nye kolleger. Vi arbejder målrettet på at lave gode arbejdsgange med færrest mulige papiropgaver, så hele afdelingen står på et solidt grundlag, der gør opgaverne overskuelige at gå til.
Hvem er vi?
Myndighed Børnehandicap er én afdeling med 2 sparringsgrupper under samme leder, og du vil blive tilknyttet den ene af grupperne. I alt er vi 22 ansatte inklusiv dig selv, nemlig 17 rådgivere, 1 studentermedhjælper + en administrativ medarbejder, en projektleder på genopretningsplanen, en faglig koordinator og en DUBU-konsulent, som alle arbejder fagligt og understøttende med børnesagerne. Nogle af os er ansat for en periode i forbindelse med genopretningsplanen. Vi har desuden et tæt samarbejde med vores §§ 41/42-team, som bl.a. varetager alle opgaver vedrørende merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste.
Faglige forventninger til dig
- At du kan arbejde selvstændigt, systematisk, helhedsorienteret og er bekendt med lovgivningen på området, gerne med erfaring fra lignende stilling
- At du er struktureret og organiserer det administrative arbejde samt kan prioritere i en travl hverdag
- At du er optaget af en god kontakt med familierne, børnene og de unge - og selvfølgelig også med vores gode samarbejdspartnere
- At du glæder dig til alt det, vi skal sammen og har gode kommunikative evner
- At du har lyst til at dele ud af din viden og deltage i opgaven med at blive et godt sted at være
- At du har lyst til at bidrage til det gode sociale fællesskab
Vi tilbyder supervision, kompetenceudvikling, introforløb i de første 3 måneder, fleksible arbejdstider samt mulighed for 1 hjemmearbejdsdag om ugen eller efter aftale med din leder.
Tiltrædelse, frist og samtale
Ansøgningsfrist er den 22. juni 2023.
Ansættelsessamtalerne afholdes 28. juni og du inviteres pr. telefon dagen forinden.
Tiltrædelse 1. august 2023.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heidi Johannesen, på telefon 29 21 88 47 eller projektleder Helene Larsen, på telefon 29 62 62 37. Indtal evt. besked for at blive kontaktet.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og forhandling efter Ny løn.
Der indhentes straffe- og børneattest ved ansættelse.
Retningen for vores arbejde tager udgangspunkt i den politisk vedtagne Børnehandicapplan, der indeholder visionerne og de strategiske pejlemærker for udviklingen af området.
Vi glæder os til din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Randers Kommune, Laksetorvet, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/111284
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847505