Social- og sundhedsassistent med vagtplanlægger funktion

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vagtplanlægger - Huset Nyvang

KUNNE DU TÆNKE DIG AT ARBEJDE MED VAGTPLANLÆGNING?
HAR DU ET GODT OVERBLIK OG KAN LIDE VARIEREDE OPGAVER SÅ ER DET MÅSKE DIG VI SØGER.

Huset Nyvang søger Social- og sundhedsassistent, med delvis vagtplanlægger funktion. Stillingen er på 35-37 timer.
Huset Nyvang er et botilbud for borgere med demens beliggende i et roligt villakvarter i den nordvestlige del af Randers by. Huset Nyvang er et moderne plejehjem for borgere med moderat til svær demens. Derfor søger vi også en kollega som har lyst til at arbejde indenfor demensområdet.

Vi har mange faggrupper, blandt andet: centersygeplejersker, soc. sundhedsassistenter, soc. sundhedshjælpere, husassistenter, pædagoger, centerterapeuter, aktivitets medarbejder og farmakonom. Alle er vigtige for at vi i fællesskab løser kerneopgaven. Ledelsesmæssigt er vi pt. en centerleder og to assisterende ledere.

Din stilling indeholder to funktioner, den ene er assistent funktion og den anden vagtplanlægger funktionen.
Du vil indgå i et tværfaglige samarbejde med det øvrige personale, samt bidrage til løsninger omkring borgerforløb.
I vagtplanlægger funktion, vil du indgå i et tæt samarbejde med en kollega hvor I sammen planlægger for ca. 75 ansatte. Dette i tæt samarbejde med ledelse.

Som vagtplanlægger arbejdes der i Nexus og SD tjenestetid/Optima så det er en fordel at have kendskab til disse, dog ikke et krav da grundig oplæring vil finde sted.

Din mødetid vil være i tidsrummet kl. 6.45-15.15 med weekendvagt hver 4. weekend.

Dine faglige kompetencer i forhold til vagtplanlægger funktionen

  • Have lyst til at lære noget om overenskomst samt arbejdstidsregler på området, samt arbejde med det
  • Kan være i en omskiftelig hverdag, have mange bolde i luften samt have overblik i pressede situationer.
  • Har forståelse for sammenhæng i planlægning og drift (anvendelse af ressourcer).
  • Har evner til at håndtere en til tider kompleks arbejdsdag og selvstændigt kan træffe beslutninger.
  • At du kan arbejde systematisk og målrettet.

Vi søger en kollega som har følgende personlige kompetencer
  • At du har nogle gode beslutningskompetencer.
  • At du har et godt overblik og god til at prioritere i dine opgaver.
  • At du har gode kommunikative kompetencer, både skriftlig og mundtlig
  • Kan vejlede og have en positiv dialog med kollegaer og ledelse for at løse kerneopgaven bedst muligt.
  • Er nysgerrig og kan motiveres af at tænke ud af boksen for bedst mulige løsninger.
  • Kan være en vigtig aktør i forhold til et positivt arbejdsmiljø.

Du står ikke alene i opgaven og vil altid have en leder tæt på

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Henvendelse
til centerleder Cate Karlstad, telefon 29 37 20 74.

Ansøgningsfrist: 1. april 2024

Opstart: 1. juni 2024, med mulighed for at starte tidligere.

Samtaler forventes afholdt 10. april 2024

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Omr NORD Huset Nyvang, Rindsvej, 8920 Randers NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013610

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook