BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af en IT-virksomhed i rivende udvikling med et socialt sammenhold udover det sædvanlige? Og er du typen, der bringer god energi med på kontoret og brænder for at give Danmarks bedste service til Danmarks bedste kunder? Så er du måske vores nye medlem af Support teamet hos OnlinePOS!
OnlinePOS er en IT-virksomhed, som har specialiseret sig i udvikling og produktion af moderne POS- og betalingssystemer til restauranter, caféer og barer. Derudover leverer vi POS-systemer til mange af sommerens store festivaler og events.
Om jobbet
Vores kunder kontakter os, når de har brug for en hjælpende hånd til at servicere deres kunder bedst muligt. Du er den vigtige redning, der sikrer en fejlfri drift af vores løsninger – HVER dag!
Giver det dig glæde at vide, du har gjort en forskel for andre, så skal du helt sikkert overveje at blive en del af OnlinePOS som IT Support- og kundeservicemedarbejder.
Som IT Support- og kundeservicemedarbejder arbejder du med at supportere vores kunder i brugen af vores produkter – software og hardware. Du skal ikke lade dig skræmme af ordet IT Support, for vi skal nok sørge for, du bliver klædt på til opgaven. Det, vi ikke kan lære dig, er at have et naturligt og udpræget servicegen. For os er det allervigtigste, at du vil gå den ekstra mil for vores kunder. At du er rolig og har stor tålmodighed, og at du formår at forsikre kunden om, at vi vil hjælpe dem igennem en hvilken som helst udfordring. Hos OnlinePOS lader vi ingen i stikken, og i supporten er vores fineste opgave at følge henvendelserne til dørs.
Dine arbejds- og ansvarsområder
I Support teamet hos OnlinePOS er der ikke to arbejdsdage, der er ens. Du kommer til at tale med mange forskellige mennesker, der alle skal have den bedste oplevelse, når de henvender sig til os, så du skal kunne lide at tale i telefon og du vil tale med både kunder og forskellige samarbejdspartnere. Og så går det stærkt og der sker mange nye ting, så det skal du også trives med.
Din arbejdsdag kommer primært til at bestå af at:
Yde teknisk support via telefon
Håndtere skriftlige henvendelser
Følge op på egne kundesager
Du skal være opmærksom på, at vi har døgnsupport, og det betyder, at vores kunder skal kunne komme i kontakt med os døgnet rundt – alle dage hele året. Det er meget vigtigt for os at være tilgængelige, når vores kunder har brug for os. Du vil derfor indgå i et vagtrul, hvor vagterne om aftenen, om natten, i weekenden og på helligdage går på skift i teamet (du skal som udgangspunkt regne med en aftenvagt og nattevagt om ugen).
Hvem er du?
Vi leder efter en person, der brænder for at gøre en forskel, der slet ikke kan lade være at gå den ekstra mil for andre og som har kundeservice i sit DNA. Du skal kunne betjene vores kunder primært på dansk og enkelte kunder på engelsk.
Du har måske allerede erfaring med at supportere og servicere kunder, men det er ikke afgørende – det vigtigste er, at du er god til at lære nyt, at du forstår at sætte dig kundens sted og sætter en ære i at hjælpe kunderne og følge sagerne helt til dørs.
Vi tilbyder dig:
Du træder ind i en ung, dynamisk virksomhed med 65 engagerede kollegaer, hvoraf 55 er placeret i Randers, 8 i København og 2 i Norge. Vi har et meget uformelt arbejdsmiljø, hvor vi arbejder tæt sammen, så vi hele tiden bliver bedre.
Derudover tilbyder vi:
Et fællesskab udover det sædvanlige, hvor det sociale er i højsædet. Det vil du opdage allerede på din første dag, hvor vi står klar med en varm velkomst
En plads i et travlt team på 10 superseje og dygtige supportkolleger, hvor vi også husker at have det sjovt
En arbejdsplads med højt til loftet og hvor vi hjælper hinanden
Løn efter kvalifikationer, herunder pensionsordning samt sundhedssikring
Arbejdsstedet vil være enten i Randers på hovedkontoret eller på vores kontor i København K. Oplæring vil primært finde sted i Randers. Skriv gerne i din ansøgning, hvor du helst vil arbejde fra.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt og til at møde dig!
Vi indkalder løbende til samtaler og lukker annoncen, så snart vi har fundet den rette kandidat, så vent ikke med at sende din ansøgning! Opstart snarest muligt.
Du kan læse mere om vores virksomhed på www.onlinepos.dk. For yderligere information om stillingen kan du kontakte Team Manager for Supporten, Tanja Vesterskov på tlf.nr. 9340-6064 eller på mail tv@onlinepos.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
OnlinePOS, Alsikevej, 31, 8920 Randers NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959557