BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi styrker vores organisering og søger en leder, der kan lede vores juridiske team og arbejdet med køb og salg af ejendom.
Det går forrygende stærkt i Randers i disse år. Vi udvikler byen og oplandet – og har hele tiden fokus på, at det skal gøres på en bæredygtig måde. Udvikling, Miljø og Teknik er her en central medspiller i forhold til at realisere de politiske ønsker og visioner om vækst og udvikling, der trives i Randers.
Vi har pr. 1. januar justeret vores organisation, så den understøtter vores målsætninger, og nu søger vi en sektionsleder, der med driftsikker hånd og i sambejde med dygtige medarbejdere kan lede vores juridiske arbejde samt køb og salg af ejendom. Stilling er pt. besat af en konstitueret sektionsleder.
Dine opgaver
Udvikling, miljø og teknik er omdrejningspunkt for rigtig mange af de ting, der sker med Randers bys og oplands fysiske udvikling. VI har mange bolde i spil, og har brug for en sikker juridisk understøttelse af forvaltningen. Derfor har vi fra 1. januar etableret en selvstændig sektion for jura og fast ejendom.
Du bliver en del af den samlede ledelse i forvaltningen, og er en tæt og fortrolig sparringspartner for chefgruppen i forvaltningen.
Dine opgaver er ledelse af sektionen jura og fast ejendom, men det forventes også, at du selvstændigt løser og løfter jurdiske opgaver.
Du vil have det overordnede faglige ansvar i sektionen, og vil særligt arbejde med rådgivning af forvaltningens øvrige afdelinger om forskellige juridisk spørgsmål.
Vi forventer – og vægter det derfor meget højt – at du kan sætte kryds ud for hovedparten af følgende faglige kvalifikationer
- Indgående kendskab Miljø og teknik området
- Specialiseret viden inden for almenboligområdet / støttet byggeri.
- Indgående viden inden for køb og salg af fast ejendom
- Kendskab til politisk udvalgsbetjening herunder erfaring med at forberede og udarbejde notater, oplæg, indstillinger mv.
Det er vigtigt, at vi ledelsesmæssigt arbejder aktivt med at udvikle vores medarbejdere. Derfor forventer vi, at du har et klart blik for dette.
Din profil
Du har en relevant juridisk videregående uddannelse og flere års relevant erfaring, fra en politisk ledet organisation. Vi er en specialiseret juridisk sektion, så vi vægter de faglige kvalifikationer, som er nævnt ovenfor.
Vi forventer, at du arbejder struktureret, systematisk og selvstændigt og har et stærkt overblik over en bred opgavemængde i en travl hverdag, hvor der ofte er korte deadlines. Det er desuden væsentligt, at du har blik for at sikre uddelegering af opgaver samt sparring med dine kollegaer.
Hvem er vi
Du bliver en del af Sekretariat og Bæredygtighed i Udvikling, Miljø og Teknik, der bl.a. varetager opgaver vedrørende politisk betjening, digitalisering, GIS, jura, grøn omstilling og bæredygtighed samt budget- og regnskabsopgaver. Alle opgaverne løses med udgangspunkt i, at vi er en tværgående funktion, der servicerer, understøtter, udvikler og sætter rammer for hele organisationen. Vi er ca. 30 kollegaer i Sekretariat og Bæredygtighed.
Du bliver del af ledergruppen i Sekretariat og Bæredygtig, hvor vi er 3 ledere og en chef. Derudover er du en del af den samlede ledergruppe i hele forvaltningen.
I jura og fast ejendom er der inklusiv sektionslederen 7 medarbejdere. Opgaverne i sektionen spænder bredt over rådgivning af forvaltningens øvrige afdelinger, køb og salg af fast ejendom og tilsyn med almene boliger.
Du vil opleve en arbejdsplads, hvor der er fokus på at levere god service med høj faglig kvalitet – med godt humør og smil på læben. Vi kan tilbyde dig en spændende og udfordrende arbejdsdag med en bred variation af opgaver. Og så prioriterer vi også, at vores sociale miljø understøtter et positivt arbejdsmiljø.
Det er vigtigt for os, at du udvikles i rollen, så vi har fokus på kompetenceudvikling og personlige udviklingsplaner. Det betyder også, at vi forventer, at du er med til at bidrage til vores afdeling i bred forstand. Vi tænker og løser opgaver med blik for helheden. Du skal medvirke til det ved at være dygtig til at samarbejde bredt og se værdien i flere perspektiver på opgavernes løsning. Derudover forventer vi, at du bidrager aktivt til at sikre et godt arbejdsmiljø på arbejdspladsen.
Løn- og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst, kvalifikationer og efter forhandling med din faglige organisation. Vi forventer, at du bliver ansat som chefkonsulent. Arbejdsstedet er Laksetorvet i Randers, arbejdstiden er 37 timer, og du er omfattet af flekstid.
Stillingerne ønskes besat snarest muligt og senest pr. 1. juni 2023.
Vi hylder diversitet og opfordrer alle, der kan se sig i rollen, til at søge.
Vil du vide mere
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte chef for Sekretariat og Bæredygtighed Søren Degn-Pedersen på mail soren.degn-pedersen@randers.dk eller telefon 20 22 02 42.
Frist
Vi skal have din ansøgning senest onsdag d. 24. april 2024. Samtaler afholdes 29. april.
Ansøgning, CV og relevante bilag skal sendes via Randers Kommunes rekrutteringssystem.
Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling
Tiltrædelse
1. juni 2024
Ansøgningsfrist
24. april 2024 23:59
Virksomhedens oplysninger
Jura og Fast ejendom
Kontaktperson
Søren Degn-Pedersen
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Jura og Fast ejendom, Laksetorvet, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6027169