BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde med administrative opgaver og sikre høj service og kvalitet i betjening af borgerne i relation til Region Midtjyllands kræftscreeningsprogrammer? Så er denne stilling måske noget for dig.
Afdeling for Folkeundersøgelser (AF) på Regionshospitalet Randers har ansvar for planlægning, administration, kvalitetssikring, udvikling og forskning i forbindelse med Region Midtjyllands kræftscreeningsprogrammer. AF har en stor kontaktflade til sundhedspersonale på alle regionens hospitaler samt til mange af regionens borgere. AF har derfor fokus på høj borgerrettet service og høj faglig kvalitet.
AF er organiseret i tre teams; et sekretærteam, et sagsbehandlerteam og et forskningsteam (Universitetsklinik). Der er tilknyttet 25 medarbejdere til AF, herunder læger, AC-fuldmægtige, forskere og sekretariatsmedarbejdere.
Den nye medarbejder vil blive en del af sekretærteamet bestående af fire sekretariatsmedarbejdere og en it-supporter.
De daglige opgaver i teamet er telefonbetjening af regionens borgere mellem kl. 9.00 og 11.00. Sekretariatet modtager dagligt ca. 150 opkald. Derud over vil opgaverne bestå i udsendelse af invitationer, svar og påmindelser i screeningsprogrammerne og booke borgere til screeningsafledte undersøgelser jf. kræftpakkeforløb.
Herudover varetager sekretariatet daglig overvågning og kontrol af it-systemerne Elektronisk Patient Journal (MidtEPJ), Røntgen Informations System (RIS), Invitation- og Administrationsmodul (IAM) og PGDB.
Den nye sekretariatsmedarbejder vil primært blive tilknyttet et af de tre kræftscreeningsprogrammer.
Hovedopgaver:
- Varetage særlige ansvarsområder i forhold til et af screeningsprogrammerne og supportere de andre screeningsprogrammer
- Daglig telefonbetjening af regionens borgere
- Besvare borgerhenvendelser pr. mail
- Digital udsendelse af invitationer, svarbreve og påmindelser til borgerne
- Booke borgere til koloskopi og klinisk mammografi
- Overvågning og kontrol af IT systemer
- Diverse ad hoc opgaver
Vi lægger vægt på at du:
- Er uddannet inden for kontor eller har anden relevant uddannelse
- Har indgående erfaring med IT
- Evt. har erfaring fra sundhedsvæsenet
- Er ansvarlig og reflekterende i opgaveløsningen
- Er struktureret og selvstændig i opgaveløsningen
- Har forståelse for at levere et højt serviceniveau over for den enkelte borger og samarbejdspartner, også når der er travlt
- Har gode kommunikationsevner og en venlig telefonstemme
- Er en glad og åben kollega med gode samarbejdsevner, der har lyst til at bidrage til et godt arbejdsmiljø
Du kan forvente:
- En grundig oplæring
- Et godt tværfagligt arbejdsmiljø
- Gode kolleger der er engagerede i opgaverne og hinanden
- En kultur hvor man sparrer med kolleger og nærmeste leder
Der er tale om en fast stilling med ansættelsesstart hurtigst muligt og senest
den 1. oktober 2024.
Ansøgningsfristen er tirsdag den 13. august 2024 kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt mandag den 19. august 2024.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til ledende sekretær
Anne Marie Kjær tlf. nr. 7842 0175. Yderligere oplysninger kan også findes på
afdelingens to hjemmesider: www.kraeftscreening.rm.dk (rettet mod borgerne)
og www.folkeundersoegelser.rm.dk (rettet mod fagfolk).
Arbejdstiden er 37 timer/uge. Du skal som udgangspunkt være til stede i afdelingen hver dag kl. 8.00 til 15.00 (fredag dog kun til 14.00). Der er flextid i afdelingen.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter principperne om lokal løndannelse.
Der må påregnes prøvetid i de første tre måneder af ansættelsen.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Skovlyvej 1, 8930 Randers NØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081173