BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med folkeregisterarbejde og trives du i en travl hverdag, hvor dagene sjældent er ens? Er du udadvendt, tillidsskabende og god til at skabe relationer? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så er du måske den nye kollega, vi søger.
Borgerservice søger hurtigst muligt en udadvendt og serviceorienteret borgerservicemedarbejder til en fast fuldtidsstilling. Vores nuværende kollega i Folkeregisteret rykker til en ny rolle i vores Kontrolenhed, og vi søger derfor en ny dygtig og erfaren sagsbehandler til folkeregisterteamet.
Vi har brug for en dygtig og pålidelig medarbejder, som har lyst og mod til at indgå i en travl hverdag med mange bolde i luften. Som vores nye medarbejder vil du blive en del af Folkeregisterteamet, og derfor har vi helt konkret brug for en medarbejder med et stort kendskab til folkeregistrering, som blandt andet indeholder sygesikring, lægevalg, børnehøringer og ind/udrejser, vielser, opgaver i forbindelse med valg, opgaver i forbindelse med arvespørgsmål knyttet til bopæl, adresseforespørgsler, registrering af flytninger, m.v.
Du vil arbejde ”back office”, men også med frontbetjening og telefonbetjening. Folkeregister teamet består af 4 fuldtidsmedarbejdere, hvor du vil være den ene af dem. Har du kendskab til at arbejde i en Borgerservicefunktion, så vil det være en fordel. I ”back office” vil du sagsbehandle på folkeregisterområdet, så vi har brug for en medarbejder med kendskab og erfaring med CPR, E-flyt og ikke mindst lovgivningen på området. Desuden er det vigtigt, at du er omstillingsparat og klar på en hverdag, hvor du ikke laver det samme hver dag.
Borgerservice i Randers Kommune er sammensat af 7 teams og består i alt af 36 medarbejdere, der dels arbejder med frontbetjening af borgere med pas, kørekort, MitID, osv. og dels med opgaver, i det vi kalder ”back office”, som primært betjener borgere skriftligt og pr. telefon indenfor bl.a. folkeregister, pension og boliglån. Borgerbetjening ved fremmøde sker efter behov og relevans. Til Borgerservice er ligeledes tilknyttet kommunens kontrolenhed, boligsociale enhed og veteranindsats.
Borgerservice er en levende og dynamisk arbejdsplads med høj faglighed, god trivsel og højt humør.
Dine primære arbejdsopgaver vil være
- registrering af ind- og udrejser
- registrering og godkendelse af flytninger
- vielser
- valg – forberedelse, modtagelse og registrering af brevstemmer
- lægeskift
- adresseforespørgsler
- arvinger i dødsbo
- telefonbetjening af borgere
- generel registrering i CPR
Vi forventer, at du
- er robust samtidig med at du er imødekommende og ansvarsbevidst
- kan arbejde selvstændigt, men også indgå i tværfagligt samarbejde
- være fleksibel, da der i perioder kan forekomme spidsbelastninger
- gode evner i kommunikation, såvel på skrift som i tale.
- har en administrativ uddannelse, gerne indenfor det offentlige
- er ansvarsbevidst, engageret og initiativrig
- er servicemindet og på forkant med opgaverne
- har et stort overblik og kan jonglere mellem flere opgaver uden at miste overblikket
- er struktureret, omhyggelig og arbejder selvstændigt
- behersker Microsoft Office-pakken og er god til at sætte dig ind i brugen af nye it-systemer
- er stabil og loyal og har øje for detaljen, samtidig med du skal kunne se det store billede
- er en kollega, som bidrager til trivslen og det gode samarbejde
Det er en klar fordel, hvis du har
- erfaring fra kommunal sagsbehandling generelt
- erfaring fra arbejde indenfor folkeregister eller andre områder indenfor Borgerservice
- derudover vil kendskab til SBSYS, CPR-registeret, KOMBIT sygesikring og Biometric vielsessystem vil være en fordel
Vi tilbyder
- en levende arbejdsplads med mange muligheder for faglig og personlig udvikling
- gode kolleger, der vil støtte og udfordre dig med henblik på høj faglig kvalitet i opgaveløsningen
- mulighed for fleksible arbejdstider og en ugentlig hjemmearbejdsdag inden for givne rammer
Fakta
- Stillingen ønskes tiltrådt snarest muligt og senest den 1. april 2024
- Fuld tid/37 timer
- Løn i henhold til gældende overenskomst
Ansøgningsfrist og samtaler
- Stillingen skal søges elektronisk og din ansøgning være os i hænde senest søndag den 18. februar 2024
- Der skal vedlægges oplysning om uddannelse og tidligere beskæftigelse.
- Samtaler afholdes onsdag den 21. februar med en mulig 2. samtale mandag den 26. februar.
Har du spørgsmål
til stillingen kan du kontakte afdelingsleder Hanne Stensgaard Kristensen på telefon 51 56 24 03 eller medarbejder i Folkeregistret Rikke Nyrup Christensen på telefon 89 15 11 79.
Alle uanset køn, alder, etnisk baggrund m.v. opfordres til at søge.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Borgerservice, Odinsgade, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980432