BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har en fast stilling i Myndighed Børnehandicap, der venter på dig - kom og vær med!
I Myndighed Børnehandicap har vi fokus på at genfinde stoltheden ved det faglige arbejde, styrke kvaliteten i forældrekontakten og bevare fokus på trivsel, sparring og det gode kollegaskab.
Vi arbejder hen over de næste 2 år med en ambitiøs genopretnings- og udviklingsplan, som også omfatter intensiv kompetenceudvikling, og du skal være med til at blive klogere sammen med dine nye kolleger. Vi arbejder benhårdt på at lave gode arbejdsgange med færrest mulige papiropgaver, så hele afdelingen står på et solidt grundlag, der gør opgaverne overskuelige at gå til. Og nu med Barnets Lov lige om hjørnet.
Hvem er vi?
Myndighed Børnehandicap er én afdeling med 2 sparringsgrupper under samme leder, og du vil blive tilknyttet den ene af grupperne. I alt er vi 21 inklusiv dig selv, nemlig 16 rådgivere, 1 studentermedhjælper + en administrativ medarbejder, en projektleder på genopretningsplanen, en faglig koordinator og en DUBU-konsulent, som alle arbejder intensivt med børnesagerne. Nogle af os er ansat for en periode i forbindelse med genopretningsplanen. Vi har desuden et tæt samarbejde med vores §§ 41/42-team, som bl.a. varetager alle opgaver vedrørende merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste. Teamet er organiseret under en anden leder.
Faglige forventninger til dig, at du
- kan arbejde selvstændigt, systematisk, helhedsorienteret og er bekendt med lovgivningen på området, gerne med erfaring fra lignende stilling
- er struktureret og organiserer det administrative arbejde samt prioriterer i en travl hverdag
- er optaget af en god kontakt med familierne, børnene og de unge. Og selvfølgelig også med vores gode samarbejdspartnere
- glæder dig til alt det, vi skal sammen og har gode kommunikative evner
- har lyst til at dele ud af din viden og deltage i opgaven med at blive et godt sted at være
- har lyst til at bidrage til det gode sociale fællesskab
Vi tilbyder supervision, kompetenceudvikling, introforløb i de første 3 måneder, fleksible arbejdstider samt mulighed for 1 hjemmearbejdsdag om ugen eller efter aftale med din leder.
Tiltrædelse, frist og samtale
Ansøgningsfrist er den 19. september 2023. Ansættelsessamtalerne afholdes 25. september og du inviteres pr. telefon fredagen forinden.
Tiltrædelse senest 1. november 2023.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heidi Johannesen, på telefon 29 21 88 47 eller faglig koordinator Mirsada Galic, på telefon 24 75 07 41. Indtal evt. besked for at blive kontaktet.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og forhandling efter Ny løn.
Der indhentes straffeattest ved ansættelse.
Retningen for vores arbejde tager udgangspunkt i den politisk vedtagne Børnehandicapplan, der indeholder visionerne og de strategiske pejlemærker for udviklingen af området. Du finder den her: https://www.randers.dk/borger/socialt/handicap/om-handicapomraadet/handicapplaner-2020-2023/boernehandicapplan/
Vi glæder os til din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Randers Kommune, Laksetorvet, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/113998
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5902373