BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du med at være i en koordinerende rolle i samarbejdet mellem ledelsen, tegnestue og produktionen? Har du en byggeteknisk viden og interesse for projektledelse? Ønsker du en rolle, hvor du på sigt kan udvikle dig og få mere ansvar? Så er du måske den kommende projektkoordinator hos Prodatek A/S.
Prodatek A/S søger til en nyoprettet stilling en projektkoordinator til at koordinere kundeprojekter inden for præfabrikation af bygningselementer og facadeløsninger.
Prodatek A/S har en række innovative patenter og produkter, som passer perfekt til den danske byggeindustri. Prodatek A/S er specialister i præfabrikation og leverer innovative og bæredygtige løsninger til professionelle kunder, og med deres i forvejen stærke team og store fokus på kvalitet, er de i stærk udvikling inden for deres felt.
Din arbejdsdag hos Prodatek A/S:
Du kommer til at bidrage til koordinationen af salg, tegnestue og produktion, og du vil følge op på projektaktiviteter og sikre, at kundeprojekter opfylder de aftalte specifikationer, tidsplaner og budgetter. Vi er et mindre team og derfor er det vigtigt, at du trives med at arbejde på tværs af organisationen, og er klar på at sætte rammerne for opgaveløsningen, når der er behov for det. Som projektkoordinator kommer du til at indgå i et tæt samarbejde med ledelsen, og det er muligt at arbejde sig ind i en decideret lederrolle på sigt.
Din arbejdsdag vil bl.a. bestå af opgaver indenfor:
- Koordinering og styring af projekters tidsplaner, ressourcer, budgetter og kvalitet
- Identifikation og håndtering af risici og problemer, men også muligheder i kundeprojekter
- Sikring af effektiv kommunikation og samarbejde med tegnestue, produktionsteam/-ledelse og andre interessenter
- Support til salgsafdeling til udarbejdelse af kontraktmateriale og bistand i kundemøder
- Opbygning og opretholdelse af relationer til eksisterende kunder
- Certificering og kvalitetssikring
Der kan være flere indgangsvinkler til jobbet, men det vil være en stor fordel hvis du kommer med erfaring/viden indenfor:
- Byggeteknisk faglighed – f.eks. som bygningskonstruktør, byggetekniker, projektleder eller anden erfaring fra byggebranchen
- Koordinering af tekniske projekter
- Projektstyringsværktøjer og procesoptimeringsmetodikker, eller lysten til at lære disse redskaber at kende
Interesseret?
Career varetager rekrutteringsprocessen for Prodatek A/S. Er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning samt CV via knappen ”søg stillingen”. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og tager stillingen ned så snart jobbet er besat. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV på mail.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Anne-Marie Hviid Ekstrøm, på tlf. 3085 1294.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5942843