Pædagog til Bostedet Marienborgvej, afdeling Huset

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en dygtig og engageret pædagog? Har du en passion for at arbejde med voksne med handicap og ønsker at udvikle dine kompetencer inden for dette område? Så er du måske den, vi søger til stillingen i afdeling Huset.

Bostedet Marienborgvej er en del af Botilbuddene Voksenhandicap, som samlet tæller fem forskellige tilbud til voksne med udviklingshandicap. Grundet udvidelse af afdeling Huset på Bostedet Marienborgvej, ønsker vi at ansætte tre nye kollegaer, der drømmer om at blive en del af et arbejdsfællesskab i udvikling. De tre nyoprettede stillinger består af én stilling som social og sundhedsassistent samt to stillinger som pædagog. Dette stillingsopslag henvender sig til dig der er uddannet pædagog.

Afdeling Huset
Afdeling Huset er dedikeret til borgere med udviklingshandicap, som kræver en individuel specialiseret pædagogisk indsats, pleje og omsorg.

Der bor i Huset 8 fantastiske borgere. Det fysiske og psykiske funktionsniveau blandt borgerne er varieret, men fælles er behovet for kontinuitet og tryghed i hverdagen.

Vi lægger stor vægt på at have et hjemligt miljø, hvor alle føler sig sikre og velkomne, og hvor borgerne gennem et struktureret, genkendeligt og forudsigeligt miljø føler sig trygge. Vi arbejder relations orienteret med udgangspunkt i den enkeltes ressourcer og støttebehov

Vi tager afsted på ferieture og andre aktiviteter som gavner borgernes livskvalitet.

Medarbejdergruppe består af pædagoger, social og sundhedsassistent, social og sundhedshjælper samt omsorgsmedhjælpere. Vi er engageret i en kontinuerlig udviklingsproces, der sigter mod at styrke vores faglige specialisering og understøtte beboernes livskvalitet.

Din Rolle
Som socialpædagog i Afdeling Huset er din primære opgave at understøtte trivsel og udvikling for alle afdelingens borgere. Det betyder et særligt fokus på pædagogisk dokumentation, på faglig refleksion og sparring og på at arbejde med metoden KRAP som vi er i gang med at implementere. Du skal kunne udvise stor omhyggelighed i at varetage sundhedsfaglige opgaver, som du selvfølgelig vil blive oplært i.

Du kommer til at få et tæt samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere som myndighedsrådgivere, pårørende, aktivitetstilbud, praktiserende læger mv.

Af konkrete opgaver kan nævnes

  • Støtte borgerne med daglige gøremål, plejeopgaver, indkøb, ture ud af huset etc.
  • Være med til at sikre daglig koordinering
  • Varetage kontaktpædagogfunktion
  • Tæt pårørendesamarbejde
  • Pædagogisk og sundhedsfaglig dokumentation
  • Bidrage til teammøder og personalemøder med observationer, faglighed og nysgerrighed
  • Arbejde i og med forskellige IT-systemer bl.a. Sensum One, hvor vi dokumenterer borgernes mål og delmål

Derfor søger vi dig, som…
  • er uddannet pædagog og gerne med erfaring fra socialområdet. Måske er du nyuddannet? det vigtigste er, at du er bevidst om dine pædagogiske redskaber og refleksioner
  • bruger nysgerrighed som en del af dit pædagogiske ståsted
  • kan bidrage til den psykologiske tryghed i Huset ved at være nysgerrig på egen og andres pædagogiske praksis
  • udviser en høj professionel etik og kan omsætte det i det daglige arbejde
  • vil understøtte borgerne i deres ret til at bestemme over eget liv
  • sætter en ære i det gode samarbejde med såvel kollegaer, eksterne samarbejdspartnere og de pårørende
  • har kørekort

Vi Tilbyder
  • to stillinger på 30 timer hvor arbejdstiderne er skiftende dag, aften samt hver anden weekend
  • spændende og varierede opgaver, hvor du er med til at udvikle vores afdelingen
  • et samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer
  • et socialt og inkluderende miljø med mange spændende aktiviteter
  • mulighed for faglig sparring og uddannelse i KRAP-metoder
  • ansættelse i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation, der prioriterer dokumentation af arbejdseffekt, refleksion over praksis og støtte til beboernes livsmestring

Yderligere Information
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lene Blak Soelberg på telefon 23 99 77 76 eller på mail lene.blak.soelberg@randers.dk

Ansøgningsproces
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 24. marts 2024. Du vil modtage en kvittering via e-mail, når vi har modtaget din ansøgning. Vi vil kontakte ansøgere løbende med henblik på samtaler.

Løn- og Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst og aftaler om Ny Løn. Stillingen er ansat hos Randers Kommune og kræver en tilfredsstillende offentlig straffeattest.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Marienborgvej Huset, Marienborgvej, 8930 Randers NØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011692

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet