Økonomisk stæk AC-konsulent til Sundhed, kultur og omsorg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til et spændende job og lyst til at være med at have et særligt fokus på de økonomiske aspekter og sikre den bedst mulige økonomiske forberedelse, koordinering og opfølgning i en bred forvaltning, så er du den, vi søger.

Du vil sammen med sekretariatschefen have ansvaret for at sikre at vore sager, såvel sager politisk og administrativ er fuldt økonomisk oplyst i samarbejde med forvaltningens øvrige medarbejdere.
Hertil kommer en række selvstændige opgaver omkring analyser og ledelsesinformation.

Du vil organisatorisk være en del af konsulentgruppen, der hører under sekretariatschefen, men vil også ofte arbejde sammen med vores økonomikonsulenter.

Dine opgaver
Opgaverne kan i punktform skitseres således – og så viser det sig altid at der kommer andre opgaver til

  • Sikre at politiske sager er fuldt oplyste på økonomidelen
  • Være med til at sikre en god overordnet økonomistyring i et årshjul af budgetlægning, budgetopfølgning og regnskab
  • Udarbejde økonomiske analyser
  • Deltage i udvikling af ledelsesinformation og statistikker
  • Være med til at rådgive vore decentrale enheder omkring økonomistyring mv.

Dine kvalifikationer
Du har formentligt en økonomisk akademisk uddannelse eller anden relevant uddannelse.

Herudover tænker vi at du
  • Har evnen til at tænke strategisk og har en god politisk fornemmelse
  • Har gode analytiske evner
  • Har erfaring inden for økonomiområdet i en kommune
  • Er en god formidler skriftlig som mundtlig
  • Er struktureret og god til at følge op på opgaver og deadlines
  • Har stærke samarbejdsevner og et godt humør
  • Har evnen til at have flere/mange bolde i luften ad gangen

Vores nye kollega forventes derfor at have faglig tyngde, en god pen og mod og lyst til at arbejde i en kommune, der snart runder 100.000 indbyggere, og dermed er en af landets største. Endvidere indgår Randers kommune i et mangeårigt samarbejde i 6-by-regi, der udover Randers omfatter København, Aarhus, Odense, Aalborg og Esbjerg kommuner.

Vi tilbyder dig
Vi er en forvaltning med fart på. Vi betjener to politiske udvalg og er derfor tæt på det politiske niveau men samtidig også tæt på praksisfeltet.

Det er vigtigt for os, at vi er til for borgere og vores samarbejdspartnere inden for sundhed, omsorg samt kultur og fritid, der er vores ansvarsområde.

Vi vil gerne være et godt arbejdssted, hvor vores medarbejdere har en høj grad af selvstændighed og nyder eget ansvar for opgaveløsningen.

Vi prioriterer det gode samarbejde i og uden for forvaltningen samt mulighed for faglige og personlige udfordringer. Vi lægger vægt på udvikling med høj faglighed samt på, at du som kollega føler dig godt tilpas og kan udnytte dit fulde potentiale.

Løn og arbejdsvilkår
Ansættelse vil ske i henhold til den gældende overenskomst, afhængigt af din uddannelsesmæssige baggrund.

Interesseret?
Så skal vi have din ansøgning senest den 15. juni.

Samtaler forventes afholdt d. 22. juni 2023. I tilfælde af en anden samtalerunde vil disse ligge den 27. juni 2023.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at henvende dig til sekretariatschef Per Adelhart Christensen på telefon 89 15 12 13 eller chefkonsulent Nikolai Kaad på telefon 21 33 80 22.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Randers Kommune, Laksetorvet 1, 8900 Randers C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/111126

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5844772

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook