BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kært barn, mange navne..
Er du åben, imødekommende og detaljeorienteret? Brænder du for at hjælpe små- og mellemstore virksomheder med en bred vifte af administrative ydelser inden for bogholderi, moms og skat?
Hos Randers Bogholderen ApS assisterer vi små- og mellemstore virksomheder med administration, bogholderi og regnskabsassistance. Vi har et nytænkende og innovativt mindset, hvorfor vi specialiserer os i digitalisering af bogholderier og optimering af arbejdsprocesserne i de administrative forretningsgange.
Du kan glæde dig til at
- Blive en del af en mindre virksomhed med en flad organisation.
- Være med til at forme din hverdag, så den passer ind i din situation.
- Assisterer din egen kundeportefølje med en blanding af små- og mellemstore virksomheder.
- Planlægge din egen tid og opgaver.
- Gøre dig selv og dine kollegaer klogere på digitalisering og ny lovgivning
- Ansat deltid eller fuldtid
Vil du med på holdet, er det vigtigt at du:
- Har erfaring med E-conomic, Dinero og Excel
- Har haft erfaring med kontor, administration og regnskab i 2-3 år.
- Er åben og innovativ for effektive og nye arbejdsgange
- Har lyst til at arbejde selvstændigt med eget kundeansvar
- Har en god energi og en positiv tilgang over for kunder
- Prioriterer overholdelse af deadlines og aftaler
Har jobbet interesse for dig?
Så kontakt os på 26 39 38 02 eller cn@randersbogholderen.dk
Se også opslaget her: https://www.linkedin.com/jobs/view/3776759050/
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Randers Bogholderen ApS, Skanse Alle, 8940 Randers SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954236