Økonomi/administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Spændende stilling indenfor økonomi og administration

Administrativ medarbejder med økonomisk flair søges til spændende stilling i Lærings- og kompetencecentret, som er forankret i Center for Autisme, Senhjerneskade og Læring, og rummer følgende tilbud:

Center for beskæftigelse og rehabilitering (CBR), Aktivitetscenter Randers, Aktivitets- og fritidskoordinator, De små bofællesskaber, Mestringsvejledningen, Ledsageordningen samt Klub 85.

Vi søger en administrativ medarbejder med økonomibaggrund til en stilling på 37 timer pr. uge.

Udover dig er der 2 andre administrative medarbejdere i Lærings- og kompetencecentret, som løser opgaver for de tilbud, som er forankret her.
Du skal være indstillet på at løse opgaver på tværs, men p.t. er dine primære opgaver for De små bofællesskaber, Mestringsvejledningen, Ledsageordningen samt Klub 85.

Du vil som udgangspunkt have arbejdsplads på 2 matrikler, således du har mulighed for at sparre med dine 2 øvrige kolleger. Arbejdspladsernes placering er på CBR, Ydervangen 1, 8920 Randers NV samt Mestringsvejlederhuset, Stenaltvej 1, 8930 Randers NØ.

Vi ønsker en medarbejder, der

  • Er uddannet indenfor økonomi og administration.
  • Har bred erfaring med økonomiopgaver
  • Har kendskab til og erfaring med kommunens IT-systemer (KMD Opus, Rakat, SD-løn
  • Officepakken – primært superbruger i Excel)
  • Har lysten til hjemmesideredigering
  • Har overblik og kan skabe struktur
  • Kan analysere
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kan lave referater
  • Kan overholde deadlines
  • Er fleksibel
  • Er mødestabil

Du skal herudover have lyst til at yde en god service for både vores borgere og personale
samt kunne rumme dagligdagens omgang med dem.

Du får følgende opgaver
  • Daglig bogføring af indkomne fakturaer
  • Udarbejdelse af fakturaer
  • Udarbejdelse af budgetopfølgning
  • Indberetning af løntimer og andre personalerelaterede opgaver
  • Kasseoptælling i bofællesskaberne
  • Indkøb
  • Telefonbetjening
  • Ad hoc
  • Etc.

Vi tilbyder
  • En spændende arbejdsplads i udvikling
  • Dygtige humoristiske kolleger
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Mulighed for at sætte eget præg på opgaverne

Løn
Aflønning og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomsten mellem KL og HK.
Lønnen indeholder udover grundløn og grundlønstillæg også tillæg for eventuel erfaring.

Tiltrædelse
1. august 2024

Samtaler
Der afholdes samtaler 17. juni 2024

Ansøgningsfrist
7. juni 2024

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Annette Engelbret-
Pedersen på telefon 29 16 18 61 eller på mail: aep@randers.dk

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lærings- og Kompetencecenter- Administration, Ydervangen, 8920 Randers NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6048400

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook