BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger dig, som har en økonomibaggrund, hvor du har prøvet, det du ville indenfor f.eks. revision eller controlling, og nu brænder du for at få et nyt område, hvor du kan sætte dig ind i jura og lovstof.
Hvem er du?
Du har brugt din uddannelsesbaggrund indenfor økonomi som HD, cand.ocoen, eller andet, hvor du kender dine styrker, og ved du har flair for lovstof og regler. Du trives med at have dit eget ansvarsområde – som her vil være det regulatoriske inden for forsyningssektoren – samtidig med at du sætter pris på at indgå i et controllerteam, hvor man hjælper hinanden, og hvor du kan søge støtte til at finde de økonomiske oplysninger, du skal bruge i dit job.
Det er vigtigt, at du har styr på detaljer, for dem er der mange af, og at du selvstændigt kan drive dit ansvarsområde, da du bliver eksperten og vores senior specialisten på det regulatoriske område efterhånden som du får sat dig ind i det. Der vil være mulighed for kurser og sparring fra vores interne juridiske afdeling samt eksterne partnere, til du er fuldt flyvende selv.
Områder du skal arbejde med
Verdo har vandværker, varmeværker og et elnet i porteføjlen af selskaber indenfor det regulatoriske område og du vil derfor blive involveret i de opgaver, som følger af dette.
Det kunne være:
- Kommunikation med myndigheder inkl. ansøgning
- Samarbejde med forretningen om evt. opkøb indenfor forsyning
- Prissætning, -budget og -eftervisning indenfor de relevante områder
- Benchmark og beregning af prisloft på vandområdet
- Økonomiberegninger på over- og underdækning
- Udarbejdelse af regulative regnskaber og sammenhæng til års- og skatte regnskaber.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Et spændende og udviklingspræget job, hvor du får rig mulighed for at få flere og mere udfordrende opgaver, efterhånden som du udvikler dig i stillingen.
I Verdo har vi et uformelt, positivt og involverende miljø med stort fokus på trivsel. Udover en alsidig hverdag præget af fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende arbejdsopgaver tilbyder vi forskellige medarbejdergoder såsom økologisk (næsten) kantineordning og fælles sociale aktiviteter. Din arbejdsplads vil være på vores hovedkontor på Agerskellet 7, 8920 Randers NV, men der er også mulighed for hjemmearbejdsdage efter nærmere aftale med din chef.
Sådan søger du
Du er velkommen til at kontakte koncernøkonomichef Anders Seidelin på tlf. 2610 7116, hvis du vil vide mere.
Vi kan finde på at tager kandidater til samtale løbende og forbeholder os retten til at ansætte, når vi har fundet den rette kandidat, så vent ikke med at ansøge.
Klik ind på ansøg-knappen og send os en ansøgning, som viser hvad du kan bidrage med i stillingen og vedhæft dit CV, eksamensbeviser og andre relevante dokumenter.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Verdo, Agerskellet 7, 8920 Randers NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6114231