Der er nu gået fire år siden Nikita Maslennikov startede i virksomheden. Den dygtige Digital Marketing Manager og arbejdsmand fortæller, hvordan rejsen startede i sin tid.
“I starten startede jeg hos BY BANG som simpel arbejdsmand, da jeg flyttede til Danmark fra Rusland for 4,5 år siden. Dengang gik jeg i gymnasiet."
"Efter jeg startede på min erhvervsøkonomiske bachelor på Aarhus Universitet, følte jeg, at jeg kunne tilføre virksomheden noget mere værdi. Så jeg satte mig ned og skitserede en analyse af virksomhedens marketingpræstation og præsenterede den for direktøren og marketingchefen."
"De var begge rigtig tilfredse med min analyse, og derfor fik jeg en stilling som marketingassistent. Med tiden blev mit ansvarsområde større, og jeg fik flere opgaver, indtil jeg afløste min leder, der forlod virksomheden,” fortæller Nikita Maslennikov.
Derfor kan Nikita i dag kalde sig Digital Marketing Manager og arbejdsmand i BY BANG A/S. Det betyder, at han til dagligt varetager følgende opgaver i virksomheden:
“Min primære stilling hos BY BANG er Digital Marketing Manager. Jeg har allerede været i denne stilling i 1,5 år. Det dækker en masse forskellige områder af markedsføring, herunder SoMe, content marketing, dvs. at skrive datablade, redigere kataloger, samt at være ansvarlig for vores hjemmeside, som inkluderer opdatering af materialer, skrivning af sider til de nye produkter eller sager."
"Allerede i starten af min ansættelse uddannede jeg mig også i grundlaget for webprogrammering, så nogle gange koder jeg lidt til front-end på vores hjemmeside, hvis der er noget småt, der hurtigt skal ændres. Hos By BANG skal man være meget fleksibel uanset hvilken stilling man har og være klar til at træde til for at hjælpe andre."
"Alle os, der arbejder på kontoret i BY BANG har nogle ansvarsområder udover vores kontorjob. I de travle perioder hjælper jeg også til på værkstedet, hvor jeg med succes har tilegnet mig nogle færdigheder i at arbejde med plast, træ og metal. Jeg kan f.eks. samle en affaldsbeholder hurtigere end nogen anden i virksomheden.”
Når Nikita bliver spurgt, hvad det bedste er ved at arbejde i BY BANG A/S lyder svaret:
“Der er mange gode ting ved at arbejde hos BY BANG. Fra dag ét var jeg betroet ansvaret for vores markedsføring. Og jeg ved, at ingen vil klare opgaven, hvis jeg ikke gør det. Det er meget opmuntrende at mærke det, at føle at jeg bliver behandlet seriøst, selvom jeg stadig kun er studerende. Hver dag byder på nye udfordringer, men du ved, at du altid kan blive støttet af dine gode kollegaer."
"Vores direktør, Flemming, hjælper mig altid i den nødvendige retning, selvom han næsten altid har travlt med den virksomhed, han skal tage sig af. Vores salgs- og projektleder, Kewin, er altid til stede for at sætte skub i stemningen, selv på den mest dystre dag. På værkstedet kan jeg altid regne med hjælp fra Andrei, vores venlige og lydhøre kollega fra Ukraine, og vejledning fra vores teamleder, Mikkel, som har stor erfaring med at bruge værkstedets mange maskiner. Han er den person, jeg kan gå til, hvis jeg har brug for gode råd, og har den faglige ekspertise indenfor smedefaget."
En særlig historie står frem, når Nikita tænker på dagligdagen i BY BANG A/S.
“Et af de gode minder om min tid hos BY BANG er knyttet til én stor ordre, som vi modtog. Det handlede om at producere en stor cirkulær bænk fra Marie Mørk Skole i Hillerød Kommune. Det var i sandhed et kæmpe arbejde, der skulle udføres på kort tid."
"Heldigvis har hver person i firmaet, inklusive kontoransatte, enten kvalifikationer eller erfaring, så vi gik alle sammen for at afslutte det. Jeg kan huske, at det var meget sjovt at arbejde på det sammen, og det gav virkelig følelsen af sammenhæng i teamet og viste, at alle i virksomheden kan stole på hinanden.”
BY BANG A/S er en dansk producent af uderums inventar. Med base i Randers, designer og fremstiller de diverse inventar til park og byrum til hele Danmark.
Du finder meget mere om BY BANG A/S på deres Facebookside og hjemmeside.