Nattevagt til Bostedet Neptunvej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bostedet Neptunvej søger en vågen nattevagt på 28 timer pr. 1. marts 2024.

Målgruppen er borgere med udviklingshandicap og et omfattende støttebehov. Vi arbejder med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og udfordringer ift. at kunne mestre eget liv. På Neptunvej bor der 48 borgere og vi har en aflastningsplads.

Vi arbejder med udgangspunkt i den enkelte borgers ressourcer og udfordringer.
Dette tror vi skaber mest mulig livskvalitet for den enkelte og for fællesskabet. Borgerne møder vi med udgangspunkt i KRAP (Kognitiv, Ressourcefokuseret, Anerkendende Pædagogik) og vi sætter en ære i at borgerne mødes med åbenhed, ordentlighed og respekt..

Vi har et fokus på det hele menneske, og arbejder også med et social- og sundhedsfagligt perspektiv.

Som nattevagt skal du være vågen hele natten og sikre, at borgere har det trygt og godt. Arbejdsopgaverne er mangesidige og består i tilsyn, hjælp og støtte til borgerne, det kunne være tryghedsskabende besøg og eller hjælp til toiletbesøg m.m.
Som nattevagt på Neptunvej er der også praktiske opgaver samt rengøringsopgaver.
Som nattevagt på Neptunvej arbejder du sammen med anden kollega i et fastlagt rul.

Vi forventer, at du

  • At du har erfaring med og evner at arbejde sammen med mennesker, der har særlige behov, så du skaber ro og tryghed om natten.
  • At du kan arbejde selvstændigt og vil tage ansvar.
  • At du kan dokumentere via Sensum
  • Kan arbejde med lettere fysiske rengørings opgaver om natten og ser det som en vigtig del af opgaveløsningen.
  • Har lyst til at bidrage til kerneopgaven med dit nærvær og handling.

Vi lægger desuden vægt på
At du er stabil og kan trives i at arbejde om natten.
At du udviser fleksibilitet i forhold til arbejdsopgaver og løbende justeringer i arbejdsfordeling og opgaver.
At du har en positiv indstilling og er god til det brede samarbejde med borgerne og kollegaer.

Du vil blive en del af
  • En organisation, som er i konstant udvikling og forandring til fordel for borgernes bedste.
  • En arbejdsplads, hvor vi spiller hinanden gode og giver hinanden følgeskab, fordi vi er hinandens forudsætning for at lykkedes med vores kerneopgave.
  • Et job, hvor der er mulighed for indflydelse og for at sætte sit præg på opgaverne.
  • En arbejdsplads med fokus på et sikkert og sundt arbejdsmiljø, hvor trivslen er i højsædet.
  • En arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger, der støtter og drager omsorg for hinanden.
  • En arbejdsplads med et varmt og rummeligt miljø, hvor smil og humor er en del af hverdagen.

Arbejdstider
Arbejdsperioderne er fordelt som 7 arbejdsdage og 7 dages friperiode med skift hver onsdag.

Arbejdstiden er indtil videre fra kl. 23.00-07.00 fra onsdag til og med søndag og mandag og tirsdag er mødetiden kl. 22.45-06.45. Det vil være muligt at byde ind på ekstra timer om morgenen.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Henvendelse kan til afdelingsleder Tove Adamsen på mail tove.adamsen@randers.dk eller på telefon 23 72 52 90 i hverdage mellem kl. 8.00 til 16.00.

Ansøgninger kan kun sendes via link i stillingsopslaget – andre ansøgninger kommer ikke i betragtning til stillingen.

Ansøgningsfrist
1. februar 2024.
Derefter indkalder vi til samtaler.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (28-28 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Neptunvej Nat og TAP, Neptunvej, 8960 Randers SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976556

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook