HK'er med flair for økonomi

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

HK ‘er med flair for økonomi og hjerte for at skabe sammenhæng ml. administration og kerneopgave

Er du vild med bogføring, budgetlægning og generelle controller opgaver, og har du tilmed en Sherlock Holmes gemt i maven og elsker at dykke ned i komplekse økonomiske sammenhænge.

Så skal du være en del af det administrative team på Botilbuddene Voksenhandicap i Randers Kommune.


Om Botilbuddene Voksenhandicap
Botilbuddene Voksenhandicap er de døgndækkede botilbud til voksne med udviklingshandicap. Vi består af fem afdelinger, samt en sjette under opførelse. Vi er en del af Center for Handicap og Myndighed i Randers kommune, og du kan læse mere om os her: Botilbud Voksenhandicap

På botilbuddene er der ansat ca. 200 medarbejdere hvor størstedelen er pædagogfagligt uddannede. Derudover er der en stor andel af medarbejdere med sundhedsfaglig baggrund.

I hverdagen prioriterer vi at hjælpe hinanden på tværs, og du vil blive en del af administrationen på i alt tre medarbejdere, der har til huse på Bostedet Neptunvej i det sydlige Randers. Vi vægter frihed under ansvar, og en uhøjtidelig og uformel omgangstone. Du referer i det daglige til botilbudslederen.

Om jobbet
Du vil få en økonomisk nøglefunktion i organisationen hvilket betyder, at du en del af tiden kommer til at sidde med budgetopfølgning for alle vores tilbud. Du skal sammen med botilbudslederen have overblikket over botilbuddenes samlede økonomi.

Det betyder også, at du skal have interesse for at dykke ned i komplekse økonomiske sammenhænge, og være nysgerrig og vedholdende når noget ikke giver mening for dig. Derudover vil en vigtig opgave være tovholderfunktionen på botilbuddenes tre selvejende boligselskaber.

I den sammenhæng vil du være ansvarlig for at varetage betalinger, opkrævninger, huslejeberegninger mm. i relation til boligselskaberne.

Af andre typiske opgaver kan vi nævne betalinger af fakturaer, referatskrivning og daglig administrativ understøttelse af ledergruppen. Du skal forvente at få en bred samarbejdsflade med både medarbejdere, borgere og pårørende. I det daglige vil du få en særlig opgave i at understøtte botilbudslederen med opgaver som journalisering, indhentning af oplysninger, mødekoordinering mm. Vi arbejder som udgangspunkt indenfor almindelig kontortid og på hverdage.

Af konkrete opgaver kan nævnes

  • Budgetopfølgning for botilbuddene
  • Ansvarlig for opgaver omkring boligselskaberne – klargøring af regnskaber, kontakt til revisor, huslejeberegninger, forbrugsregnskaber mm.
  • Mødekoordinering og lokalebooking for ledergruppen
  • Referatskrivning og daglige lettere administrative opgaver
  • Daglig sparring med administrative kollegaer
  • Udarbejdelse af lette tryksager, som foldere, introprogrammer mm.
  • Udtræk af oplysninger forud for tilsynsbesøg – f.eks. oplysninger om sygefravær, personalegennemstrømning og meget andet

I den optimale verden kan du sige ja til følgende
  • Har relevant uddannelse evt. som kontoruddannet – men det vigtigste for os er, at du har kompetencerne og erfaring med at arbejde med økonomi og budgetlægning
  • Har kendskab eller lysten til at arbejde i en politisk styret organisation
  • Har kendskab til KMD Opus og SD Løn som vil være nogle af dine daglige arbejdsredskaber
  • Kan arbejde selvstændigt og formår at overholde aftaler og deadlines
  • Du forventer og bidrager til at der er psykologisk tryghed i administrationen – dvs. at du understøtter at vi taler åbent om vores fejl og lærer af dem, samt bidrager til den fælles nysgerrighed og lydhørhed
  • Får energi af at have mange samarbejdspartnere i løbet af en dag
  • Arbejder selvsikkert og hjemmevant med Office pakken og i særdeleshed Excel

Som svar på ovenstående vil vi til gengæld tilbyde
  • en organisation og administration i udvikling – vi øver os hver dag i at blive bedre til vores opgaver
  • et job med stor grad af selvstændighed og mulighed for at planlægge dine opgaver
  • medindflydelse i forhold til dit ugentlige timetal – vi forslår mellem 3037 timer, men vi er åbne for at høre en anden sammensætning
  • stor opbakning fra både kollegaer og ledelse – er opgaverne svære og utydelige så står du ikke alene med ansvaret
  • mulighed for hjemmearbejde og indflydelse på dine mødetider
  • en arbejdsplads med engagerede og fagligt dygtige medarbejdere
  • faglig sparring på store og små opgaver

Yderligere information
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Botilbudsleder Maria Carlsen Olesen på telefon 20 18 36 89 i dagtimerne mellem kl. 9-15.

Er du nysgerrig på handicapområdet i Randers Kommune kan du læse meget mere her: Handicapområdet Randers kommune

Ansøgningsproces
Indsend ansøgningen vedlagt relevant dokumentation via vores rekrutteringssystem senest den 31. oktober 2023 kl. 23.59. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Vi indkalder til samtaler den 2. november og afholder hhv. 1. og 2. samtale den 9. november og den 13. november.

Tiltrædelse pr. 1. december eller snarest muligt herefter.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.

Ugentligt timetal: 30-37 timer.

Forud for endelig ansættelse indhentes der referencer samt straffeattest 10 år tilbage. Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest. Vi er en røgfri arbejdsplads og er du nysgerrig på Randers Kommunes personale- og ledelsespolitik kan du læse mere her: personale- og ledelsespolitik

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Botilbuddene VH gr.200, Neptunvej, 8960 Randers SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921814

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook