Butikchef søges til Reuse - ny og spændende koncept butik

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Timeantal pr. uge: 37 timer    
Mødetid: Varierende men vagter i både hverdage, weekender og i helligdage kan forekomme
Arbejdssted: Reusers Randers, Marsvej 7b  (oplæring Reusers Aalborg, stenbukken 3B, 9200 Aalborg SV) 
Opstartsdato: 01.09-2023
  
Arbejdsopgaver
 
Butik og daglige arbejdsopgaver
                                                                                                                                                 
• Overordnet ansvar for serviceområdet – herunder butik og kasselinje. 
• Sikre konstant udvikling i og af butikkens indretning ved retænkning af butik og koncept for hele tiden af levere det ypperste. 
• Tage del i service- og kassebetjening af butikkens kunder samt besvare mails, telefonopkald samt indkomne 
beskeder på de sociale medier. Herunder også håndtering af anmeldelser (ris/ros) samt kundeklager. 
• Ansvarlig for lager/indkøbslister. 
• Ansvarlig for Highend området og incoming items. 
 
Team Reusers
• Den primære kontaktperson for Team Reusers. 
• Lede Team Reusers som en samlet enhed og skabe motiverende tiltag, for at fastholde dynamikken samt 
udviklingen i Teamet, i butikken samt i omsætningen. (budget fastlægges) 
• Salgsansvarlig med formålet: vækst (Herunder interne konkurrencer indenfor mersalg, bookning af stande o.lign.) 
• Udarbejdelse og håndtering af vagtplan (min. 14 dage frem i tid) – v/ sygdom i teamet forventes det at erstatning findes – ellers har du som Teamleder mødepligt. (budget fastlægges) 
• Varetage rekruttering, oplæring og MUS-samtaler. 
 
Markedsføring og samarbejde
• Udvikling af Reusers’ SOME platforme (herunder også ansvarlig for planlagte samt sponsorerede opslag) (Budget fastlægges af overordnede)
• Ansvar for tiltag, events, konkurrencer og div. pop-up arrangementer. 
 
Udvikling og omsætning
• Levering af månedlig tiltage og salgsstatistik ud fra de målbare KPI’er.
 
Øvrigt: 
• Du står for den daglige drift af Reusers Randers
• Du står med personaleansvaret i butikken (herunder også standby-vagter, sygemeldinger o.lign.)
• Du står for det lokale salg og markedsføringen af butikken og dets tiltag
• Du følger vores koncept og de vejledninger/manualer som er blevet givet
• Du er en del af Reusers og engagerer dig i brandet, konceptet og at vi sammen udvikler og styrker dette brand og dets goodwill
• Du sikrer et højt niveau for kvalitet og kundeservice
• Du efterlever Reusers værdier og arbejder sammen hen imod den fælles vision
• Du bidrager til den gode stemning og et godt samarbejde - både i egen butik og internt i kæden
 
Personlige kompetencer:
• Udadvendt
• Karismatisk
• Gensidig god kemi
• Beslutsom
• Konsekvent
• Drive og entusiastisk
• Gå-på-mod
• Arbejdsom
• Vedholdenhed
• Pligtopfyldende
• Fit For Fight
• Imødekommende
• Serviceminded
• God kommunikatør
• Menneskekender
• En positiv indstilling
• En god fysisk form
• Initiativ
• Handlekraftig
• Selverkendelse
• Respekt for helheden
• Motiverende
• Forandringsparathed
 
Faglige kompetencer:
• Erfaring med forretningsdrift er en fordel.
• Gode lederegenskaber og et positivt mindset. 
• Dokumenterede kompetencer, performance og resultater fra tidligere job/uddannelse.
• SOME kompetencer.
• Almen regnskabsforståelse.
• Kompetencer inden for salg og service.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Reusers Randers, Marsvej, 8960 Randers SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://reusers.dk/job-og-praktik/

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860770

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet