Vi søger en studieadministrativ medarbejder til Horsens HF & VUC. Du vil indgå i det administrative fællesskab som betjener Horsens, Randers og Silkeborg (TH.LANGS) HF & VUC. Dit tjenestested vil være i Horsens men med arbejdsdage i Randers. Med tiden er det meningen at du sammen med lokale kollegaer skal løse de studieadministrative opgaver for Horsens HF & VUC.
Om os
Det administrative fællesskab betjener HF & VUC i Randers, Horsens og Silkeborg. Fællesskabet blev grundlagt i 2019, og har siden fokuseret på at sikre høj kvalitet i den administrative opgaveløsning for de tre skoler
Om jobbet
Du bliver tilknyttet det studieadministrative team med én kollega i Horsens og fire kollegaer i Randers. Dine primære opgaver vil være at:
- Indtaste og vedligeholde data i vores studieadministrative system (LUDUS), så der er styr på elevernes skolegang. Det er data som holddannelser, skema, beviser, fremmøderegistrering.
- Stå for klargøring og leverance af studieadministrative data, både til skolerne og til brug for indberetning til undervisningsministeriet og revisorer.
- betjene receptionen og udføre alle de administrative opgaver der er en del af skolelivet på Horsens HF & VUC, f.eks. SU-vejledning til elever, bogudlån mv.
- indgå i samarbejde med din nye kollegaer og nøglemedarbejdere på skolen, f.eks. vejledere og skemalægger.
Om dig
- Vi forestiller os at du er uddannet inden for kontor. Det kan være som HK eller professionsbachelor. Du vil få en grundig oplæring i processer, men det vil være en klar fordel, hvis du har kendskab til studieadministration.
- Det er vigtigt at du er dygtig til at samarbejde og kan tage ansvar for systemer og processer så deadlines overholdes.
- De studieadministrative systemer kræver af og til, at du kan gå i dybden med systemfunktionerne, så du skal være struktureret og være nysgerrig på databehandlingsdelen. Hvis du har excelkundskaber på superbrugerniveau, vil du være godt hjulpet i dit fremtidige arbejde.
- Endelig er du meget struktureret og kan opretholde en god fremdrift for både dit eget og teamets arbejde.
- Som menneske nyder du en varieret hverdag, hvor du kan kombinere udadvendte opgaver med fordybelse og nørderi.
Vi tilbyder:
Vi tilbyder en varieret arbejdsdag, hvor du kommer til at indgå i et arbejdsfællesskab med 15 gode kollegaer som primært sidder i Randers. Vi understøtter de lokale skoler med god sparring og opgaveløsning inden for løn, økonomi og studieadministration. Derudover er der lokalteams, som arbejder med alle de opgaver som bedst udføres på de enkelte skoler. I administrationen får du dygtige kollegaer, som gerne vil dig, både fagligt og socialt.
Der er tale om en fast fuldtidsstilling. Løn i.h.t. overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Attraktiv pensionsordning. Herudover vil der være mulighed for faglig og personlig udvikling.
Arbejdssted:
Dit arbejdssted vil være Horsens HF & VUC, og rent organisatorisk vil du følge med Horsens HF & VUC i forhold til de forandringer, der sker på uddannelsesområdet. I første omgang vil du få reference til økonomi- og administrationschefen i Randers og du vil også have arbejdsdage i Randers, hvilket foregår lettest i bil.
Rekruttering:
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Økonomi- og Administrationschef Mads Hansen på tlf.: 25657989 eller mail: msh@randershfvuc.dk
Ansøgningsfristen er onsdag den 12. november 2025. Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 20. november. Tiltrædelse januar 2026.
Alle interesserede, uanset personlig baggrund, opfordres til at søge stillingen. Uanset om du har søgt før opfordrer vi dig til at søge igen idet vi ikke gemmer ansøgninger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Randers HF og VUC, Nålemagervej, 8920 Randers NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/59f7c5dd-9778-423a-a23c-aa9a75a578df