Bliv projektleder for affaldshåndtering i Randers Kommune

dato

Kan du dit affaldsregulativ, og kan du bevare det gode humør, når der ligger skeletter fra middelalderen dér, hvor du gerne vil grave en affaldsløsning ned? Kan du koordinere med entreprenør, vejmyndighed og renovatør uden at tabe pusten? Så er du måske vores nye kollega.

Vi leder efter dig, der kan drifte og udvikle de ca. 450 stationer med nedgravede containere i hele kommunen. Dig, der kan samarbejde bredt og indgå i forskellige projekter, hvor der er brug for din viden og erfaring. Dig, der kan være med til at løfte vores mål om mere sortering og mindre affald.

Hvad skal du lave?
Randers Kommune var blandt landets første til at lave ordninger for de nedgravede affaldscontainere. Det har været en succes fra starten, og der bliver løbende etableret nye. Mange er privat ejet, hvor vi står for tømning og administration af ordningerne, men i det centrale Randers og som en del af byudviklingsprojektet Flodbyen, skal vi etablere og drive nedgravede løsninger som det gode alternativ til containergårdene. Du vil få en bred kontaktflade både internt og eksternt. Du kan derfor også forvente, at opgaverne er mangfoldige, og du kommer bl.a. til at arbejde med:

  • koordinering og administrative opgaver ved etablering af nye undergrundsstationer
  • kontraktstyring, drift og udbud for tømning af undergrundsstationer
  • at sikre vedligehold og rengøring af de offentligt drevne undergrundsstationer
  • tilkobling af liberalt erhverv i midtbyen til vores ordninger
  • at være en del af kampagner for bedre sortering i de nedgravede løsninger
  • udvikling og optimering af vores løsning med f.eks. sensorer

Hvad forventer vi?
Du bliver del af en ambitiøs afdeling, hvor der er stor opbakning både blandt borgerne og politisk, men også høje forventninger til, at vi leverer en god service og har løsninger, som ligger i toppen i Danmark. Du må derfor gerne vise, at du har det drive der skal til for at udvikle og drifte en affaldsordning, der skal være en gevinst for hele kommunen. For at lykkes i stillingen, har vi selvfølgelig en idé om, hvad du kommer med. Vi forestiller os en teknisk uddannelsesbaggrund, men vi vil især lægge vægt på, at du har:
  • erfaring fra affaldsområdet
  • interesse og forståelse for lovstoffet
  • gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • prøvet kræfter med entreprenørarbejde og projektledelse af (mindre) anlægsprojekter
  • arbejdet med daglig drift og kontraktstyring

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder løn efter gældende overenskomst, kvalifikationer og efter forhandling med din faglige organisation.

Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest pr. 1. april 2025.

Vi hylder diversitet og opfordrer alle, der kan se sig i og udfylde rollen, til at søge.

Vil du vide mere
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte driftsleder Helle Jørgensen på mail helle.joergensen@randers.dk eller telefon 20 80 11 52.

Frist
Vi skal have din ansøgning senest mandag den 17. februar 2025.
Samtaler forventes afholdt fredag den 21. februar.

Ansøgning, CV og relevante bilag skal sendes via Randers Kommunes rekrutteringssystem.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Udvikling, Miljø og Teknik, Laksetorvet, 8900 Randers

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/04a9fe08-6156-4395-8bfc-ebb27d08661b

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook