BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du ekspert i lønadministration og har øje for detaljer? Motiveres du af at optimere lønprocesser, og vil du være med til at drive udviklingen af vores løn- og HR-funktioner ved at spille en central rolle i vores forretningsstrategi? Så er du måske den Payroll Specialist, vi søger til Deco Group.
Om stillingen
Som vores nye Payroll Specialist bliver du ansvarlig for den samlede lønadministration og får en central rolle i at forbedre og udvikle vores løn- og HR-processer. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores erfarne finansteam, bestående af CFO’en samt tre dygtige specialister.
Eksempler på dine primære ansvarsområder og arbejdsopgaver:
- Håndtering af lønudbetaling for ca. 145 funktionærer og 25 timelønnede medarbejdere, inkl. korrekt håndtering af ferie, refusioner, sygefravær, barsel mm.
- Aktivt arbejde på forbedringer og standardiseringer af lønprocesser for at sikre effektivitet og nøjagtighed, herunder digitalisering og automatisering af arbejdsgange.
- Implementering og support af nyt ADP-lønsystem, herunder:
- Analysere løndata og forklare beregningsreglerne til ADP.
- Eksport af data fra det nuværende system, herunder lønsedler og medarbejderdata.
- Klarlægge lønelementer til finanskonti i virksomhedens regnskab.
- Udføre de månedlige ændringer i det nye system.
- Verificere data genereret af ADP i forhold til data fra vores nuværende system.
- Sikre overholdelse af al relevant lovgivning og regulativer inden for lønadministration og arbejdsgiverforpligtelser.
- Udarbejde detaljerede analyser og rapporter for at understøtte ledelsen i strategiske beslutninger.
- Bidrage til implementeringen og optimeringen af kommende HR- og lønsystemer.
- Arbejde tæt sammen med HR-afdelingen og øvrige teams for at sikre en smidig og integreret lønproces på tværs af organisationen.
- Mulighed for at sætte dit præg på afdelingen og udvikle lønfunktionen til et højere niveau.
- Mulighed for både personlig og faglig udvikling i en virksomhed, der satser på vækst og optimering.
- Et uformelt og godt arbejdsmiljø med et engageret og dygtigt team.
- Stillingen kan tilpasses mellem 30-37 timer om ugen, alt efter dine præferencer.
- Attraktive vilkår som løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring, frokostordning og sociale arrangementer som sommerfest, DHL-stafet og julefrokost.
- Har minimum 5 års erfaring med lønadministration, gerne i en mellemstor eller større virksomhed.
- Har en solid forståelse af flere komplekse lønstrukturer og erfaring med optimering af lønprocesser.
- Er proaktiv og opsøgende i forhold til gældende lovgivning på området.
- Er analytisk og kan bruge data til at træffe informerede beslutninger, der optimerer arbejdsgange.
- Har erfaring med økonomisystemer som Navision eller tilsvarende, og flair for IT-integrationer.
- Solid erfaring med Excel og gerne Dataløn + Dataløn Tid. Sidsnævnte er en fordel, men ikke et krav.
- Er proaktiv og har en naturlig interesse i at opsøge nye tendenser inden for løn og HR.
- Motiveres af at skabe værdi for dine kolleger og trives med at arbejde i et miljø, hvor vi støtter og hjælper hinanden.
Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.
Spørgsmål:
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Lene Sørensen, CFO, på 28 12 81 87 eller les@decogroup.dk.
Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen, er du velkommen til at kontakte Henriette Lindberg Glerup, HR Manager, på 44 12 93 01 eller hlg@decogroup.dk.
Vi glæder os meget til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Deco Group A/S - Randers, Bronzevej, 8940 Randers SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6133062