BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forestil dig situationen
Du ankommer til Agillix og går gennem dørene til et muntert 'godmorgen' og smilende kollegaer, der sætter tonen for en dag fyldt med spændende udfordringer. Hos os er hverdagen ikke kun om arbejde - det er om at forme fremtiden.
Dine opgaver strømlines af digitale processer og en robot som personlig assistent, der frigør tid til det, der virkelig betyder noget: at levere den gode rådgivning og være med til at føre kundernes ambitioner ud i livet. Du oplever, at der er plads til både hyggelige formiddags- og frokostpauser med kollegaerne, fordi vi ved, at det bedste arbejde sker i en atmosfære af samarbejde og trivsel.
Når solen begynder at dale, og dagen går på hæld, kan du roligt forlade kontoret. Din robotassistent er klar til at påtage sig de rutineprægede opgaver, så du kan nyde tid med familien eller vennerne uden bekymring.
Kunne du se det for dig?
For så kan du nu blive en del af en ambitiøs rådgivningsvirksomhed med 500 medarbejdere, der er en af de førende indenfor digitalisering i branchen. Vi tilbyder et full line rådgivningskoncept og huser specialister inden for regnskab & skat, digitalisering, agriculture, ESG, jura, salg og køb af ejendomme og meget mere.
Vi er en virksomhed, hvor der er plads til store og små ambitioner, at videreuddanne sig eller dygtiggøre sig på samme niveau. Og der er plads til fritid og familie. Selvom vi selvfølgelig har travle perioder med et sæsonbestemt arbejde, så er vi optaget af, at der skal være en god balance og mulighed for at forme og præge din egen hverdag.
Lad os uddybe kerneopgaven
Du bliver en del af Agillixs store økonomiafdeling med200 kollegaer fordelt på forskellige afdelinger og teams. Specifikt kan du se frem til at blive en del af et af vores teams med mellem 5 og 30 medarbejdere, der arbejder med store landbrugs- og produktionsvirksomheder eller SMV-virksomheder inden for landbrug- og fødevarebranchen.
Uanset hvilket team, du bliver en del af, så får du en stor berøringsflade med egen kundeportefølje og opgaver, der spænder bredt indenfor:
- Datafangst / controlling
- Udarbejdelse og opstilling af regnskaber
- Moms og skatteopgørelser
- Rådgivning inden for regnskab og skat samt digitalisering
Tæt kundekontakt og rådgivning gør sig gældende uanset opgaverne. Du arbejder sammen med vores økonomikonsulenter om at give den bedste rådgivning inden for regnskab og skat med mulighed for at specialisere dig i et eller flere rådgivningsområder.
Det afsluttende kapitel om dig
Vi forestiller os, du kommer med en regnskabsmæssig uddannelse, men om det er HD, CMA, kontor med speciale i revision eller et traineeforløb gennem et revisionshus er ikke afgørende. Du har kombineret din uddannelse med praktisk erfaring og kan derfor mestre hele regnskabsprocessen, herunder moms, skat og udarbejdelse af selve regnskabet.
Fortsættelse følger...
Hvis du har nogle spørgsmål, så kontakt gerne rekrutteringspartner Karoline K. Thomsen på 21212677. Vi indkalder løbende til samtale, så tøv ikke med at sende os din ansøgning og CV snarest.
Vi er på udkig efter nye kollegaer til flere af vores teams, så derfor kan opslaget blive forlænget. Opslaget vil blive fjernet når, vi har fundet vores nye kollegaer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Randers, Niels Brocks Gade, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125293