BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at nørde ned i detaljen, når det kommer til både de juridiske og administrative elementer af bolighandlen? Og vil du være en del af et fantastisk team, hvor vi hjælper hinanden i mål?
Så bliv sagsbehandler hos Nybolig Bjørn & Ankersen i Randers. Her får du en nøglerolle i salget, når du med dit store overblik hjælper både kunder og mæglere med at få alle handlens detaljer på plads.
Du har det administrative overblik fra start til slut
Som sagsbehandler kan du se frem til en afvekslende hverdag på kontoret, hvor du sammen med 12 kolleger sørger for, at alle de administrative detaljer er på plads i vores mange handler.
Du sørger for sagsbehandlingen før og efter salget, når du agerer som det vigtige bindeled mellem mægler og kunde. Samtidig er du en uundværlig – og meget værdsat – støtte for mæglerne i deres hverdag. Du hjælper dem nemlig med at følge op på deres sager og sikre, at alle paragrafferne er fulgt til punkt og prikke.
Helt konkret er det dig, der:
• sørger for, at alle handlens papirer er indhentet og korrekte
• udfylder fraser
• håndterer skøder og berigtigelser
• står for refusionsopgørelser
• er i løbende kontakt med mæglere, kunder – både sælger og køber – samt advokater.
Udvikling og godt arbejdsmiljø? Vi har begge dele.
Vi lægger vægt på det gode arbejdsmiljø, og dine nye kolleger står klar til at byde velkommen og hjælpe dig godt fra start. Og det gode kollegaskab er ikke kun lokalt – et solidt netværk på tværs af landet sikrer, at der altid er en kollega, du kan række ud til for støtte, råd og eksperthjælp.
Du kan også se frem til at blive en del af en udviklingsorienteret organisation, hvor du løbende bliver tilbudt kurser og træning, altid med stort fokus på dine individuelle ønsker.
Serviceminded kollega med sans for detaljen
Du er struktureret, selvstændig og god til at sørge for, at alle løse ender mødes. Det er også vigtigt, at du er imødekommende og kan lide at arbejde med mennesker, så du kan sikre den gode oplevelse for vores kunder – hver dag. Du får et udfordrende og alsidigt job og en arbejdsdag, der ofte er hektisk.
Derudover forventer vi også, at:
• du har erfaring fra lignende stilling i branchen.
• du har erfaring med at koordinere administrative opgaver.
• du har kendskab til jura og lovgivning indenfor ejendomshandel.
• du har gode IT-kundskaber og evnen til at sætte dig hurtigt ind i nye systemer.
• du kan lide at have travlt og formår at holde mange bolde i luften.
• du er frisk, kundeminded og har gode samarbejdsevner.
Du kan forvente:
• et team af dygtige og dynamiske kollegaer.
• travl og spændende hverdag i et ambitiøst arbejdsmiljø.
• udviklingsorienteret organisation.
• gode IT-redskaber.
• løn i forhold til kvalifikationer.
Tiltrædelse
Vi søger en sagsbehandler med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men deltid er også en mulighed.
Lyder det som noget for dig?
Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Ankersen på tlf. 2961 3175.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Nybolig er en af landets største ejendomsmæglerkæder. Vi består af godt 220 ejendomsmæglerforretninger, der tilsammen udgør en landsdækkende kæde af specialister inden for formidling af privatboliger og landbrug. Nybolig er en del af Nykredit Mægler A/S, som er 100 % ejet af Nykredit.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nybolig, Nørregade, 1165 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084275