BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at skabe engagerende storytelling og formidle komplekst indhold, så det er til at forstå? Og har du det skrevne ord i din magt og sans for at spotte den gode historie – både i en større strategisk kontekst og blandt hverdagens små succeser?
Hos Verdo er vi på udkig efter en dygtig kommunikatør, som vil være med til at gøre vores profil som en ansvarlig virksomhed med stort fokus på grøn omstilling endnu skarpere.
Du er passioneret omkring at skabe en mere bæredygtig fremtid, og du interesserer dig for – og har i bedste fald allerede kendskab til – arbejdet med ESG.
Desuden trives du med at have en central rolle i at sikre, at vores kommunikationsindsatser er velkoordinerede og effektive.
Uhøjtidelig tone, godt kollegaskab og spændende arbejdsopgaver
Som Verdo’s nye kommunikationsspecialist bliver du en del af en velfungerende kommunikations- og marketingafdeling på p.t. 8 medarbejdere. Kommunikation og Marketing fungerer som strategisk, kommerciel og udførende partner for hele Verdo inden for blandt andet content (internt og eksternt), presse, markedsføring, branding, events, sponsorater, sociale medier og grafiske opgaver. Afdelingen sikrer den røde tråd i al Verdo’s kommunikation og markedsføring på tværs af kanaler og understøtter såvel direktion som stabsfunktioner og forretningsområder med løsninger til både B2B og B2C.
Dine primære arbejdsopgaver:
- SoMe-ansvarlig (med fokus på LinkedIn, Facebook og Instagram)
- Kommunikations-/tekstopgaver i forbindelse med online aktiviteter som hjemmesider, nyhedsbreve og kampagner
- Copywriter i forbindelse med offline aktiviteter som præsentationer, cases, brochurer, annoncer, direct mails, kundebreve og messer
- Koordinere og planlægge kommunikationsindsatser i rollen som Business Partner for en række af Verdo’s forretningsområder, blandt andet vores Bæredygtighedskontor med særligt fokus på ESG-området
- Det er desuden et stort plus, hvis du har prøvet kræfter med videoproduktion fra idé og storyboard til færdig redigering.
Hvad har du med i bagagen?
- Du har en relevant kommunikationsfaglig uddannelse og nogle års erfaring fra en lignende stilling
- Du er en dygtig skribent med et sprudlende sprog og styr på grammatikken
- Du motiveres af hands-on opgaver, men varetager samtidig gerne en koordinerende rolle
- Du er proaktiv, fleksibel og bidrager med godt humør
Hvad kan vi tilbyde dig?
I Verdo har vi et uformelt miljø med stort fokus på trivsel og det gode fællesskab. Udover en alsidig hverdag præget af fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende arbejdsopgaver tilbyder vi forskellige medarbejdergoder såsom kantineordning, sundhedsforsikring og fælles sociale aktiviteter.
Din arbejdsplads vil primært være på vores hovedkontor på Agerskellet 7, 8920 Randers NV, men der er naturligvis også mulighed for hjemmearbejdsdage, så din hverdag kan hænge bedst muligt sammen.
Interesseret?
Vi står og mangler dig rigtig meget og inviterer derfor løbende kandidater til samtale. Så send os din ansøgning hurtigst muligt – og allersenest den 15. august 2024.
Tiltrædelse senest 1. oktober 2024.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og marketingchef Tine Martlev Pallesen på 4174 8917.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Verdo, Agerskellet 7, 8920 Randers NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080301