Rollen som HR Business Partner hos Leca Danmark og Leca International har fået en opdatering – derfor søger vi dig, der vil være med til at skabe stærke HR-løsninger, som gør en forskel lokalt og internationalt. Trives du samtidig med hands-on opgaver, og brænder du for det tætte samarbejde med ledere og medarbejdere? Så er det måske dig, vi søger!
På vegne af Leca Danmark & Leca International søger Career | a JKS company en relations stærk HR Business Partner til deres team.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som HR Business Partner hos Leca Danmark bliver du drivkraften bag udviklingen af deres HR-funktion, både på strategisk og operationelt niveau. Med base i Randers, hvor der sidder ca. 80 ansatte, vil du være en synlig og nærværende sparringspartner for både ledere og medarbejdere.
Du vil rapportere direkte til CEO for Leca International og bliver en del af den lokale ledergruppe, bestående af 3 i alt, hvor du kommer til at spille en nøglerolle i at udvikle og fastholde talenter, styrke organisationen og sikre trivsel. Derudover bliver du en del af Saint-Gobains internationale HR-netværk og får ansvar for at koordinere HR-processer på tværs af Leca International.
Dine ansvarsområder vil bl.a. være at:
- Sikre synlighed af HR-funktionen og opbygge tætte relationer
- Støtte ledergruppen i udvikling af medarbejdere og skabe initiativer, der fremmer fastholdelse og engagement
- Drive og implementere HR-processer såsom medarbejderundersøgelser, medarbejdersamtaler og udviklingsplaner
- Håndtere og forhandle lokale aftaler og overenskomster samt sikre compliance med gældende lovgivning
- Koordinere HR-processer på tværs af Leca International, herunder løn- og bonusrevisioner samt medarbejdervurderinger
- Varetage praktiske HR-opgaver som onboarding, offboarding og rekruttering
- Bidrage til organisationens udvikling
- Støtte ledere ifm. kompetencekortlægning, gentænke eksisterende onboarding-programmer, sikre en bæredygtig succession på alle niveauer
- Støtte Leca Lean-projekter med det formål at forbedre eksisterende processer relateret til kompetencer
Din ekspertise og personlighed
Vi søger en engageret HR-professionel, der motiveres af at være tæt på forretningen og medarbejderne. Du har en praktisk tilgang til HR-opgaver og trives i en rolle, hvor du både skaber strategisk værdi og er hands-on i den daglige drift.
Vi forestiller os, at du:
- Har mindst 5 års erfaring fra HRBP-roller, gerne i en produktionsvirksomhed
- Har erfaring med ledelsesudvikling, forandringsledelse og talentstyring – og har godt styr på overenskomster og lokale aftaler
- Har en relevant akademisk baggrund inden for HR, Business Administration eller lign.
- Trives med at arbejde på både strategisk og operationelt niveau
- Er stærk kommunikativt og relationelt, og evner at samarbejde på tværs
- Behersker engelsk flydende i både skrift og tale.
Leca Danmark tilbyder dig
Hos Leca bliver du en del af en international koncern med en stærk lokal forankring. Da stillingen er nyoprettet, får du mulighed for at sætte dit eget præg på rollen og udvikle rammerne for, hvordan vi arbejder med HR fremadrettet.
Løn efter kvalifikationer, samt pension og sundhedsforsikring.
Vi ser frem til at høre fra dig!
Er din interesse vakt, og har du lyst til at blive en del af Leca Danmark? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt via ”Søg stillingen” nedenfor.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, som ikke fremgår af annoncen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på tlf. +45 3085 1294.
Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning via e-mail.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6156237