Bliv elev i Verdo og udvikl dine administrative færdigheder inden for kundeservice

Profilbillede
dato

Drømmer du om en kontoruddannelse med speciale i administration, hvor du trænes i at levere unik kundeservice?

Hos Verdo tilbyder vi en administrativ uddannelse med højt fagligt indhold, hvor din personlige og faglige udvikling er i fokus. Jobbet som elev i Verdos kundecenter er et lærerigt og alsidigt job i et spændende miljø, hvor mulighederne er store og hvor vi stiller krav til dig. Du vil få en hverdag, hvor du møder kunden og løser de opgaver, som kunden har brug for.

Dine udfordringer og opgaver

Arbejdsdagen vil bestå af telefonbetjening af vores kunder i kundecenteret. Kundebetjening og salg vil fylde ca. halvdelen af din hverdag, hvor administrativ efterbehandling af kundekontakten ca. udgør den anden halvdel.

Når du har været her noget tid, vil du komme til at arbejde i de øvrige teams i kundecenteret, hvor bl.a. restanceopgaver varetages. 

Du vil også få mulighed for at komme forbi vores andre afdelinger som løn/HR og økonomi og der få indblik og oplæring i de opgaver, der løses.

Hvem er du

Vi forventer, at du har bestået grundforløb og det studiekompetencegivende år EUX eller HHX, STX/HF/HTX og har de supplerende forløb, der kræves. Vi forventer, at du har eller forventer at afslutte med gode karakterer.

Herudover ønsker vi at:

  • Du er omstillingsparat og kan tage fat i de opgaver, som kommer
  • Du er resultatorienteret og sætter en ære i at løse det, som er lovet
  • Du er engageret, motiveret og initiativrig
  • Du er analytisk og tænker over konsekvenserne af beslutninger
  • Du kan bevare ro og overblik, så kunden oplever en god service
  • Du er god til dansk, både skriftligt og mundtligt
  • Du er stærk til tal, tekstbehandling og IT

Sådan søger du

Du klikker på ansøg-knappen og vedhæfter ansøgning, CV og relevante bilag som f.eks. eksamensdokumentation. Vi modtager ikke skriftlige ansøgninger pr. post eller mail.

Ved spørgsmål vedrørende stillingen kan Jan Christiansen kontaktes på telefon 41 74 43 07.

Forventet start vil være 1. november 2024 eller efter nærmere aftale.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Verdo Holding A/S, Agerskellet 7, 8920 Randers NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127684

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook