BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har et barselsvikariat og en fast stilling i Myndighed Børnehandicap, der venter på dig - kom og vær med!
I Myndighed Børnehandicap har vi fokus på at genfinde stoltheden ved det faglige arbejde, styrke kvaliteten i forældrekontakt og børneinddragelse og bevare fokus på trivsel, sparring og det gode kollegaskab. Vi arbejder med de almindelige børnebestemmelser i BL og med de handicapkompenserende bestemmelser undtagen træning, merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste, som varetages af et andet team.
Vi arbejder hen over de næste halvandet år med en ambitiøs genopretnings- og udviklingsplan, som også omfatter intensiv kompetenceudvikling, og du skal være med til at blive klogere sammen med dine nye kolleger. Vi arbejder benhårdt på at lave gode arbejdsgange med færrest mulige papiropgaver, så hele afdelingen står på et solidt grundlag, der gør opgaverne overskuelige at gå til.
Hvem er vi?
Myndighed Børnehandicap er én afdeling under samme leder. I alt er vi 15 børne- og ungerådgivere inklusiv dig selv. Derudover har vi som helt tætte kolleger en administrativ medarbejder, en projektleder på genopretningsplanen, en faglig koordinator og en DUBU-konsulent, som alle arbejder intensivt med børnesagerne, samt vores BL §§ 86-87-team, som bl.a. varetager alle opgaver vedrørende merudgifter og tabt arbejdsfortjeneste. Alle disse kolleger er organiseret under en anden leder.
Stillingerne
Barselsvikariatet er på 30 timer.
Den faste stilling er på 34 timer med mulighed for ekstra 2 timer om ugen, hvis du ønsker det. Disse 2 timer tildeles for et år ad gangen med skæringsdag pr. 1. maj, da det er timer, som en anden kollega har til overs i 1 år ad gangen.
Det vil særligt til den faste stilling være en fordel men ikke et krav, hvis du er interesseret i eller har erfaring med at arbejde med hjemmetræning.
Begge stillinger er med opstart 1. august eller snarest muligt derefter.
Faglige forventninger til dig
- At du kan arbejde selvstændigt, systematisk, helhedsorienteret og er bekendt med lovgivningen på området, gerne med erfaring fra lignende stilling
- At du er struktureret og organiserer det administrative arbejde samt prioriterer i en travl hverdag
- At du er optaget af en god kontakt med familierne, børnene og de unge. Og selvfølgelig også med vores gode samarbejdspartnere og dine kolleger
- At du glæder dig til alt det, vi skal sammen og har gode kommunikative evner
- At du deler ud af din viden og deltager i opgaven med at forme afdelingen fagligt og socialt
- At du er socialrådgiver eller socialformidler
Tiltrædelse, frist og samtale
Ansøgningsfrist er tirsdag den 18. juni 2024. Ansættelsessamtalerne afholdes fredag den 21. juni kl. 8-11:30, og du bliver inviteret pr. telefon den 19. eller 20. juni. Til samtalerne deltager 2 børne- og ungerådgivere og afdelingsleder Heidi Johannesen.
Tiltrædelse 1. august 2024 eller snarest derefter.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Heidi Johannesen på telefon 29 21 88 47 eller faglig koordinator Mirsada Galic på telefon 24 75 07 41. Indtal evt. besked for at blive kontaktet.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og forhandling efter Ny Løn.
Vi indhenter straffeattest ved ansættelse.
Retningen for vores arbejde tager udgangspunkt i den politisk vedtagne Børnehandicapplan, der indeholder visionerne og de strategiske pejlemærker for udviklingen af området.
Du finder den her: https://www.randers.dk/borger/socialt/handicap/om-handicapomraadet/handicapplaner-2020-2023/boernehandicapplan/
Vi glæder os til din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Børnehandicap myndighed, Laksetorvet, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057847