BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejdstidsplanlægger søges til uformelt arbejdsmiljø og løsningsorienteret personalegruppe
Skal vi bytte?
Du får en arbejdsplads på et regionalt botilbud med glade og engagerede kollegaer, hvor trivsel, arbejdsmiljø og indflydelse på egen hverdag er i højsædet.
Vi får en empatisk, diplomatisk, løsningsorienteret og struktureret arbejdstidsplanlægger, der vil bidrage til det gode arbejdsmiljø.
Gårdene er en del af Specialområde Udviklingshandicap beliggende i Randers. Vi har en gruppe på 18 skønne, voksne borgere med meget forskellige udfordringer.
Personalegruppen rummer omkring 46 fastansatte medarbejdere og en række super dygtige vikarer, og ledes af en tilbudsleder og to afdelingsledere.
Som arbejdstidsplanlægger på Gårdene glæder vi os særligt til at tilbyde dig:
- Det gode arbejdsmiljø
- Du bliver en del af et uformelt kollegialt fællesskab, hvor der hver dag er mange smil og grin.
- Du vil møde en meget hjælpsom ledelse og medarbejdergruppe, samt også et samarbejde i netværket af vagtplanlæggere fra andre af vores tilbud, hvor du hver dag kan søge sparring. Sammen løser vi de udfordringer, der må opstå.
Selvom der som udgangspunkt er faste mødetidspunkter, er der stor mulighed for fleksibilitet og også mulighed for hjemmearbejdsdage, hvis behovet opstår.
Grundig oplæring
Vi har en stor stab af konsulenter og specialister i vagtplan, der kan give en grundig oplæring i vores systemer, samt mulighed for kurser.
Ledelsen vil give dig oplæring i, hvordan vi udfører vagtplan lokalt og hvilken tilgang vi har til vagtplanlægning.
Vi ser i særlig grad frem til at læse din ansøgning hvis du:
- Har en empatisk tilgang til vagtplanlægning, hvor vores fornemste opgave er at give personalegruppen mulighed for en god work-life balance. Vi gør alt hvad vi kan for at de har en grundplan, der passer dem, og kan få fri når de ønsker det.
- Har kendskab til overenskomster, arbejdstidsregler mv., eller flair og viljen til at sætte dig ind i det.
- Har erfaring i arbejdet med PDC MyPlan eller lignende vagtplanlægningssystemer, eller har flair for hurtigt at tillære dig nye IT-programmer og -opdateringer.
Selvom du bliver en del af et levende kollegialt miljø, er vagtplansopgaven også en opgave, som man sidder meget selvstændigt med. Det kræver derfor en evne til at kunne trives med selvstændige arbejdsopgaver.
Du får mandat til at beslutte indmødetider, mulighed for fri mm. til medarbejderne, og du har den mentale robusthed til at varetage dette mandat.
Nærmere om arbejdet som arbejdstidsplanlægger
Som udgangspunkt vil din mødetid være fra kl. 7 om morgenen, så du kan deltage i morgenoverlap, med henblik på at se hvordan fordelingen udmønter sig i praksis, herunder med mulighed for at handle såfremt der er sygemeldinger.
Du får arbejdsstation på et kontor sammen med en AC-medarbejder, som også er nyansat, og der er derfor mulighed for, at I sammen kan være med til at opbygge et sundt og rart kontormiljø. Du vil have løbende sparring med din leder, herunder ugentlige tjek ind og tjek ud møder. Du vil opleve en leder, der tager hånd om din trivsel, og som hele tiden understøtter dig i dine arbejdsopgaver.
Ud over hovedopgaven omkring arbejdstidsplanlægning, vil der være andre opgaver som fx mødebookninger, journaliseringsopgaver, tovholderfunktion for planlægning af introforløb for nyansatte, planlægning af vikaraftener mv. I forhold til nogle af opgaverne, vil der være et overlap med de opgaver som AC-medarbejderen udfører. AC-medarbejderen vil også skulle kunne håndtere opgaver i relation til vagtplanlægning, så du kommer ikke til at sidde alene med opgaven.
Der vil være en grundig oplæring og introforløb, hvor du vil få tildelt en mentor. På Gårdene er vi meget opmærksomme på vores modtagelseskultur, og alle står derfor på spring for at byde dig velkommen, og for at være med til at sikre, at du får en god start.
Vi har en god bemanding, og en fleksibel og dygtig vikarstab. Der vil derfor være perioder med mere ”ro”, men særligt i forbindelse med planlægning af ferie eller arbejdet med grundplaner vil der være perioder med masser af arbejdsopgaver.
Ansøgningsfrist er 18/8-24
Vi forventer at afholde samtaler i uge 34
Tiltrædelse
Der vil være mulighed for at tiltræde stillingen pr. 1. oktober 2024 eller så snart som muligt.
Ønsker du at vide mere?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte tilbudsleder Ronnie Berlin Wils på tlf. 91 17 71 56 eller afdelingsleder Djanik Gade på tlf. 40 38 32 02
Læs mere om Gårdene og Specialområde Udviklingshandicap på www.sua.rm.dk/tilbud/gardene/
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Nedergårdsvej 8-10, 8960 Randers SØ
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085051