administrativ salgssupporter

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar til at indtage en central rolle og levere enestående support? Har du erfaring med ordrebehandling, og trives du med den slags opgaver? Så er det måske dig, vi leder efter.

For Nordhavn Power Solutions søger Randstad en administrativ salgssupporter til et vikariat t.o.m. april.

om nordhavn power solutions
Nordhavn Power Solutions A/S er en specialiseret leverandør af produkter, koncepter og service til stort set enhver power-løsning. Hvad enten det drejer sig om store, komplekse totalløsninger eller hurtig installation af reservedele, leverer de altid det ypperste.
Nordhavn Power Solutions A/S har aktiviteter over hele verden og er repræsenteret i Norden, Østeuropa, Tyrkiet og Asien. De har hovedsæde i Randers SV og beskæftiger her 43 medarbejdere i forskellige funktioner.

om jobbet
I stillingen vil du få base på deres lokation i Randers. Du bliver en del af reservedelsafdelingen, som sammen med lageret består af 6 medarbejdere. Du vil tiltræde en administrativ supportrolle og varetage en række rutinemæssige arbejdsopgaver.

Som udgangspunkt vil der bl.a. være tale om følgende opgaver:

•Ordrebehandling
•Oprettelse af ordrebekræftelser
•Opfølgning og afstemning af leveringstider
•Kundekontakt på mail og telefon
•Ad hoc-supportopgaver

din profil
Vi forestiller os, at du kommer med et par års erfaring som ordrebehandler eller salgskoordinator. Du kan dog også være ny på arbejdsmarkedet og have motivationen for at lære arbejdsopgaverne. Du har flair for IT og er hurtigt til at sætte dig ind i nye arbejdsgange og processer. Det er desuden essentielt, at du trives med rutinemæssigt og til tider ensformigt arbejde.

Da 80 % af kunderne er engelsktalende, er det derfor vigtigt, at du kan begå dig på engelsk. Du har i den forbindelse gode kommunikative evner både skriftligt og mundtligt.

der tilbydes
•En konsolideret virksomhed med grøn omstilling i fokus
•At blive en del af en flad organisation med en familiær kultur og personligt ansvar
•Godt og professionelt arbejdsmiljø med en uformel tone, hvor man har respekt for hinandens forskelligheder og kompetencer
•Et team af motiverede og entusiastiske kolleger, som altid har det sjovt

Der er som udgangspunkt tale om et vikariat t.o.m. april. Stillingen er en 37-timers stilling med fleksible arbejdstider. Det meste af teamet møder fra 07.00-15.00.

ansøg
Vi leder efter en medarbejder, der kan starte hurtigst muligt. Send os dit CV snarest, da vi løbende afholder samtaler og ansætter, når den rigtige er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte seniorkonsulent Mie Larsen på tlf. 29 29 31 24.

Denne rekruttering håndteres af Randstad, og alle henvendelser bedes rettes hertil.

om randstad
Hos Randstad hjælper vi mennesker og virksomheder med at udnytte deres fulde potentiale. Vi kombinerer viden med moderne teknologi for at skabe forandringer, der hjælper mennesker fremad. Vi kalder det Human Forward.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group, som er verdens største udbyder af HR-løsninger. Med over 4.900 kontorer fordelt på 39 lande formidler vi hver dag arbejde til mere end 650.000 mennesker verden over.

I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Bredskifte Allé, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5936388

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook