Administrativ medarbejder/fuldmægtig til studieadministrative opgaver - barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Alsidig administrativ medarbejder/fuldmægtig med øje for forvaltningsforhold søges til studieadministrative opgaver (barselsvikariat)

 

Er du god til at læse regler og omsætte dem i praksis? Nyder du at udvikle arbejdsopgaver og -metoder i samarbejde med andre? Så er du måske den nye kollega, som vi ser frem til at arbejde sammen med.

 

Vi søger dig, som kan lide at arbejde struktureret, detaljeorienteret og servicemindet. Høj faglighed, udvikling og godt humør er en del af din hverdag. Du bliver en del af et team med et stærkt sammenhold, som løser mange forskellige arbejdsopgaver relateret til studieadministration.

 

Om jobbet

Hos Erhvervsakademi Dania vil du få ansvaret for både at kende og holde dig ajour med regler og bekendtgørelser på det studieadministrative område. Du skal være med til at sikre, at vores procedurer og arbejdsgange altid er i overensstemmelse med regelgrundlaget. Du vil skulle varetage og udføre opgaverne i samarbejde med kolleger i såvel egen afdeling som andre steder i Dania. Opgaverne går ofte på tværs og involverer samarbejde med bl.a. kvalitets- og analyseafdelingen. Herudover skal du, som en del af Danias interne GDPR-team, også håndtere persondatarelaterede opgaver.

 

Primære opgaver inden for ansvarsområdet er f.eks.:

  • læse, oversætte og kommunikere ud internt, når der kommer nye bekendtgørelser eller høringer
  • formulere skabeloner for svar til brug i de studieadministrative processer
  • løbende opgaver og administration indenfor GDRP
  • gennemgang og kvalitetssikring af studieordninger
  • håndtering af proces og afgørelser ved klager
  • ansvarlig for opdatering og løbende vedligehold af Danias eksamensreglement
  • rådgivning og samarbejde med campuschefer og studiekoordinatorer, f.eks. tilrettelæggelse af prøver, semesterplanlægning, afhjælpningsmuligheder og juridiske spørgsmål

 

Hvem er du

Du får en vigtig rolle i at få hverdagen til at glide som den skal, og vil løbende være i dialog med kollegaer rundt i organisationen.

 

Derfor søger vi en medarbejder, som har lyst og evne til at:

  • arbejde i mange forskellige administrative systemer
  • formidle regler og information på en klar, forståelig måde
  • udvikle nye procedurer og samarbejde bredt i en organisation
  • være den, som har særlige kompetencer til at oversætte de mange bekendtgørelser og forvaltningsmæssige retningslinjer til gode processer i vores organisation
  • arbejde struktureret i en hverdag, hvor du selv i høj grad planlægger både arbejdstid og -opgaver
  • holde flere bolde i luften samtidigt
  • reflektere over egen praksis og teamets løsninger samt aktivt spille med ift. samarbejder på tværs
  • kan kommunikere med mennesker med forskellig faglig baggrund - både studerende og kollegaer
  • kan arbejde både selvstændigt og i et team

 

Kvalifikationer

For at lykkes i rollen har du gerne erfaring fra en lignende stilling. Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund som f.eks. professionsbachelor i administration, videregående uddannelse med juridisk indsigt eller tilsvarende uddannelse/erfaring. Vi forventer også, at du er særlig skarp til at forstå og analysere tekster samt være dygtig til at formulere breve og vejledninger i et klart sprog.

 

Som person besidder du et stort engagement, er udadvendt og har lyst til at udføre dine opgaver selvstændigt, struktureret og med høj kvalitet. Du er fagligt dygtig og altid positiv og imødekommende i en hverdag med mange forskellige mennesker og nye udfordringer. Det falder dig naturligt at yde kvalificeret sparring samt at vejlede kollegaer vedr. spørgsmål indenfor dit fagområde. Du skal kunne trives i en alsidig hverdag, hvor du balancerer og prioriterer rutinemæssige opgaver, samtidig med at du løbende løser ad hoc-opgaver.

Vi tilbyder:

  • et spændende, alsidigt job med mange frihedsgrader samt muligheder for både at arbejde i dybden og i bredden
  • dit skrivebord står fysisk i Randers, men efter nærmere aftale, kan der være mulighed for at have enkelte hjemmearbejdsdage
  • en arbejdsplads med en god omgangstone, ordentlighed og frihed under ansvar. Du kan læse mere om Danias kernefortælling her - https://eadania.dk/om-os/vores-kernefortaelling/

 

Ansættelse:

Stillingen refererer til IT-chef Lars Baisgaard. Der er tale om en fuldtidsstilling, som ønskes besat snarest muligt og gerne pr. 1. marts 2024.  Der vil være en periode med overdragelse og introduktion til stillingen.

Ansættelsesstedet er Erhvervsakademi Dania med tjeneste på Campus Randers, Minervavej 63, 8960 Randers SØ.

 

Erhvervsakademi Dania opfordrer alle interesserede, uanset personlig baggrund, til at søge stillingen. Du bedes lade alle relevante erfaringer fremgå af din ansøgning og CV, dog skal du undlade at oplyse fødselsdato, alder eller følsomme personoplysninger.

Løn-, pensions- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende relevante statslige overenskomst. Endelig lønfastsættelse vil ske på baggrund af kompetenceniveau og kvalifikationer.

 

Ansøgning og yderligere oplysninger

Læs mere om Erhvervsakademi Dania på eadania.dk. Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-chef Lars Baisgaard på mail lba@eadania.dk eller på telefon 2271 1028.

Send din ansøgning via vores rekrutteringssystem på http://eadania.dk/om-os/job/ledige-stillinger/. Ansøgningsfristen er onsdag den 31. januar 2024. Ansøgninger modtaget efter fristen kommer ikke i betragtning.

Samtaler finder sted mandag d. 5. februar 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Erhvervsakademi Dania, Minervavej, 8960 Randers SØ

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976385

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook