Administrativ medarbejder til senhjerneskadeområdets administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger dig, der har en stærk administrativ og økonomisk profil samt en del erfaring fra den kommunale verden og har lyst til at arbejde administrativt på det specialiserede socialområde

Da vores mangeårige sekretær er gået på pension, søger vi en medarbejder med en serviceminded og selvstændig arbejdsgang. Du skal være med til at skabe overblik og struktur i en livlig hverdag, hvor der til enhver tid er mange bolde i luften og nye projekter undervejs.

Vi tilbyder omvendt en rar og professionel arbejdsplads, hvor vi passer på hinanden og har det sjovt, mens vi arbejder. Hvis det lige er dig og du trives med en afvekslende, fagligt udfordrende, til tider travl arbejdsdag, så har vi jobbet til dig.

Du vil skulle dække en bred vifte af økonomiske og administrative opgaver. Nogle af mere generel karakter, andre af mere overordnet og selvstændig karakter. Dine arbejdsopgaver vil ligge både inden for økonomi, fakturabehandling og boligadministration, men der er også traditionelle sekretariatsopgaver, såsom telefonbetjening og andre udadvendte service- og kommunikative opgaver i relation til medarbejdere, beboere og pårørende samt relevante datatræk til ledelsesinformation og andre ad-hoc funktioner.

Hvem er vi?
Senhjerneskadeområdet består af hjernecenter Randers og Boligerne Lene Bredahls Gade. Lene Bredahls Gade er et specialiseret tilbud til yngre senhjerneskadede, hvor der i døgndelen er 24 beboere, opdelt i 3 mindre enheder. Derudover er der et tværgående team bestående af en vagtkoordinator, en administrativ medarbejder, en køkkenassistent samt en sygeplejerske. Til stedet er der også et aktivitetscenter med både interne og eksterne brugere. Hjernecenter Randers er et veldrevet kraftcenter for voksne med erhvervet hjerneskade, der tilbyder en bred vifte af tilbud og indsatser, bl.a. kompenserende specialundervisning (neuroundervisning og logopædi), mestringsvejledning samt fremskudt rådgivning i samarbejde med myndighed. Senhjerneskadeområdet består af 2 tilbud.

Administrationen består af 3 afdelingsledere, en områdeleder, 1 økonomimedarbejder samt 1 administrativ medarbejder. Samlet dækker administrationen knap 100 medarbejdere.

Dine opgaver vil hovedsageligt bestå af

  • bogholderfunktion i Opus
  • telefonbetjening til pårørende og samarbejdspartnere
  • oprettelse, ændringer og ajourføring af medarbejdere i lønsystemet og via E-boks
  • indberetning af ferie, sygdom, udlæg og andre ansættelsesmæssige tiltag
  • bus- og boligadministration (Ejendomsservice og Lejerbo)
  • oprettelse og bestilling af diverse materialer i indkøbssystemet Rakat
  • forvaltning af beboernes kostpakker og beboernes økonomi
  • udtræk af rapporter fra diverse systemer til ledelsesinformation
  • diverse ad-hoc opgaver i relation til driften af senhjerneskadeområdets tilbud

Vi forventer at du
  • har en administrativ, økonomisk eller lignende uddannelse
  • er initiativrig og serviceminded
  • har kendskab til diverse administrative It-systemer, gerne KMD Opus, Rakat, Office 365, SD-løn, SB-SYS og Sensum Bosted
  • har en praktisk og struktureret tilgang til opgaverne
  • kan håndtere en travl hverdag med mange bolde i luften
  • har forståelse for afdelingens politiske og organisatoriske rammer

Vi tilbyder
  • et godt fagligt miljø, hvor samarbejde, og det at løfte i flok, prioriteres højt
  • en uhøjtidelig omgangstone
  • et miljø, hvor der er mulighed for at udvikle sig og afprøve egne muligheder og sætte sit præg på arbejdsopgaverne

Yderligere information
Ansøgningen kan kun sendes via link i stillingsopslaget.

Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Stillingen er i første omgang på 30 timer ugentligt og vil primært være i dagtimerne. Dog kan enkelte aftenmøder og arrangementer forekomme. På sigt kan der blive tale om en fuldtidsstilling.

Tiltrædelse snarest muligt og senest pr. 1 september 2023.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning med relevant CV senest den 30. juni 2023.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 4. juli 2023.

Ansøgningen med relevante bilag kan kun sendes via link i stillingsopslaget.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny Løn.

Vil du vide mere?
Ønsker du flere oplysninger om stillingen kan du kontakte leder socialområdet senhjerneskadeindsats, Susanne Ravnkilde på telefon 29 39 65 82.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Randers Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Randers Kommune, Lene Bredahlsgade 9, 8900 Randers C

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/111753

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854980

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet