Har du styr på SD-løn, overenskomster og administrative processer? Sætter du en ære i at hjælpe andre godt videre? Så er det dig, vi leder efter
Om os
Hos Område SYD bliver du en del af et velfungerende team bestående af en administrativ leder og fem engagerede administrative kolleger. Vi er tæt på driften af plejecentre og distrikter og derfor har vi base på forskellige lokationer. På trods af distancearbejdspladser samarbejder vi tæt og effektivt - med fokus på høj faglighed, fleksibilitet og godt arbejdsmiljø. Vi dækker den sydlige del af Randers Kommunen og arbejder i et miljø med højt til loftet, stor respekt for hinanden og godt kollegaskab.
Dine arbejdsopgaver
Du vil få en bred og varieret opgaveportefølje, bl.a.:
- Håndtering af lønrelaterede opgaver i SD-løn, herunder oprettelser, ændringer og fratrædelser
- Behandling af stillingsopslag, ferieoplysninger og fejllister
- Beboeradministration og øvrig dokumentation i relevante fagsystemer
- Udredning og håndtering af faglige lønsager, herunder tolkning og rådgivning ift. gældende overenskomster og arbejdstidsaftaler
- Vejledning til ledere og kollegaer om løn, regler, procedurer og arbejdsgange
- Praktiske opgaver som nøgleudlevering, ID-kort, info-skærme og optælling af café-penge
- Let IT-support og spørgsmål ang. telefoner, tablets og adgangsproblemer
- Ad hoc-opgaver og deltagelse i interne administrative udviklingsprojekter
Dine faglige kvalifikationer
Vi ser gerne, at du er kontoruddannet med speciale i offentlig administration. Du skal have bred erfaring med offentlig lønadministration og SD-løn, herunder have arbejdet med fortolkning og rådgivning om overenskomster og arbejdstidsregler. Du skal kunne formidle kompliceret stof klart og tydeligt, både mundtligt og skriftligt.
Dine personlige egenskaber
Du er en person, der:
- Er struktureret, detaljeorienteret og arbejder selvstændigt
- Kan skabe overblik og prioritere opgaver ift. deadlines
- Har en positiv tilgang til både mennesker og opgaver - og trives med at hjælpe andre
- Værdsætter gode relationer og aktivt bidrager til fællesskabet
- Trives med både fysisk samarbejde og distancearbejde
Vi tilbyder dig
- En hverdag med stor variation i opgaver og faglige udfordringer
- Mulighed for videreuddannelse og udvikling
- Et kollegialt miljø med høj faglighed, plads til fordybelse og god sparring
- Ugentlige teammøder med videndeling og udvikling
- En afdeling med humor, høj arbejdsglæde og stærkt sammenhold
- Tæt samarbejde med den centrale HR/Jura-afdeling
Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Dorthe Klitgaard Kristensen på telefon 20 34 52 99. Du kan læse mere om Randers Kommune på vores hjemmeside www.randers.dk.
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og HK. Der er tale om en fuldtidsstilling, men deltid kan aftales. Stillingen ønskes besat senest den 1. oktober 2025.
Ansøgningsfristen er den 21. august 2025. Vi afholder samtaler den 27. august 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Omr SYD Administration, Vestergade, 8900 Randers C
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/e5bb5f6b-6e86-4ae7-be6e-eeac47055a8c