BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Depenbrock Scandinavia startede som virksomhed i Danmark for ca. 3 år siden og er en del af Depenbrock-koncernen. Virksomheden består pt. af 10 dedikerede ansatte og har en omsætning på ca. 140 millioner DKK i 2023 med sorte tal på bundlinjen. På trods af et udfordrende marked har de fundet deres plads og overgået egen forretningsplan. Ordrebeholdningen ser lovende ud de kommende år og understøtter de strategiske planer om at fordoble antallet af medarbejdere inden for det næste års tid, hvilket giver en dynamisk hverdag for dig og teamet.
Virksomhedens succes skyldes bl.a. en stærk ejer i ryggen, et velfungerende team med stor ekspertise og en ledelsesstil, der er kendetegnet af tillid og frihed under ansvar. Du vil opleve stor indflydelse på egne opgaver og hverdag, og som en del af en mindre virksomhed får du mulighed for at prøve dig selv af med forskelligartede opgaver og ansvarsområder alt efter dine kompetencer. Der er ikke en forventning om, at du som administrativ medarbejder er ekspert i hele opgavepaletten. Der er dog en forventning om, at du er nysgerrig og motiveret for at lære nyt.
Dine kvalifikationer
- Du har flere års erfaring med administrative opgaver i bred forstand
- Du har stærke kommunikative evner både skriftligt og mundtligt
- Du kan begå dig professionelt på både dansk og engelsk
- Du har solide IT-færdigheder og er rutineret i MS Office-pakken
- Du er serviceminded, selvstændig og struktureret
- Du er imødekommende og har en positiv indstilling
- Erfaring fra entreprenør- eller projektvirksomhed er en fordel
Hvorfor er jobbet attraktivt
Du bliver en del af en virksomhed i udvikling og får et alsidigt job, som du selv kan være med til at forme. Der er mulighed for fleksibel arbejdstid, og du får moderne arbejdsfaciliteter placeret tæt på offentlig transport og motorvej. Fri brug af fitnessrum døgnet rundt. Kantineordning med lækker morgen- og frokostbuffet. Konkurrencedygtig lønpakke og pension. Et job i en international virksomhed med komplekse faglige udfordringer og et godt kollegialt sammenhold. Uformel og direkte omgangstone med et glimt i øjet.
Opgaver og ansvarsområder
- Generelle administrative opgaver på tværs af virksomheden. Fx bestilling af hoteller, oversættelser, myndighedsgodkendelser, håndtering af telefonselskab og forsikringer, kaffemaskine, kantineordning, udlæg m.m.
- Praktisk støtte til projektlederne
- Systematisering af teknisk dokumentation
- Systematisering af QHSE Management System
- Koordinering og support til marketing, fx hjemmeside og SoMe-opslag
- Indkøb til kontor og fakturahåndtering
- Organisere og facilitere møder m.m.
- Supportere ledelsen med løbende opgaver
- Håndtere dokumenter til tilbud og prækvalificeringer
- Kontakt til vores kontorer i Hamborg og Stemwede i Tyskland
- Andre opgaver og områder, hvor du bringer kompetencerne med dig
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Asgaard Recruitment, Porsborgparken, 9530 Støvring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950544