BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejder du i dag som revisor/revisorassistent, controller, regnskabsansvarlig eller tilsvarende, men har lyst til at prøve nye udfordringer, hvor du kan hjælpe virksomheder med at optimere og effektivisere deres hverdag gennem smarte ERP-løsninger,- så er det nu, at du har chancen.
I tæt samarbejde med de øvrige Uniconta konsulenter, skal du være med til at styrke og udvide vores Uniconta afdeling. Jobbet kan rumme alt lige fra implementering af nye løsninger, test og undervisning til support af dagligdagens praktiske spørgsmål fra vores kunder. Du vil ligeledes have mulighed for, at udvikle specifikke løsninger til kunderne sammen med vores dygtige programmørteam.
Du bliver del af et erfarent hold af konsulenter, som står bag grundig oplæring via hands-on. På sigt giver jobbet mulighed for, at du selvstændigt får den daglige kontakt med kunder både i forbindelse med sparring, implementering og undervisning, men også når der løbende opstår opgaver hos vores kunder.
Du har de største chancer for at blive en succes, hvis du
- har en fundamental forståelse for økonomi og sammenhæng på tværs af systemet (økonomi/lager/projekt mv.v.)
- har erfaring med ERP og gerne Uniconta eller C5
- har lyst til at lære og er ikke bange for at fejle
- er god til at tage initiativ og ansvar for opgaverne
- er god til at lytte og kommunikere
- kan formulere og forstå kundernes ønsker, men også turde at udfordre dem
- har øje for detaljen og sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde
- har stærke kompetencer indenfor office pakken, specielt i disciplinen med at junglere med Excel
Vi tilbyder
- gode udviklingsmuligheder – både fagligt og personligt
- en uformel arbejdsplads, hvor nøgleordene er alsidige arbejdsopgaver og frihed under ansvar
- høj faglighed og mulighed for kollegial sparring
- kollegaer der lægger vægt på åbenhed, humor og lyst til nye udfordringer
- Løn efter kvalifikationer samt pensions- og forsikringspakke
Du ønsker at være en del af en moderne virksomhed i vækst, hvor din hverdag vil være en kombination af en travl og varieret hverdag, men også med mulighed for fordybelse.
Vi vægter et balanceret arbejdsliv, hvor karrieren er vigtig, men hvor der også er plads til familie og fritid. Du er selv med til at planlægge din arbejdsdag og vi giver frihed under ansvar, hvilket også giver mulighed for, at du indimellem kan arbejde hjemmefra og om du vil arbejde fra Randers, Aalborg, Herning eller Vejle er op til dig.
Tonen er uformel og der er højt til loftet. Vi vægter kollegialt samspil og fællesskabsfølelse højt både i dagligdagen, men også via sociale arrangementer.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
AddPro Danmark, Randers, Alsvej, 8940 Randers SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://AddProDanmarkAS.reqruiting.com/job.aspx?id=16294
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892720