BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en proaktiv og serviceorienteret person med stærke it-kundskaber? Har du erfaring med at håndtere kundehenvendelser - og kunne du tænke dig at forme din egen stilling - med fokus på både intern og ekstern service, ordrebehandling, kommunikation og administrative opgaver? Så mangler vi dig til en spændende nyoprettet stilling hos ingeniørvirksomheden POUL TARP!
POUL TARP A/S har gennem 30 år udviklet og produceret systemer inden for dataopsamling, vejesystemer, trådløs kommunikation og IT-systemer til transport-, renovations- og mejeri-sektoren. De oplever fortsat vækst og udvikling inden for branchen og har nu behov for en engageret administrativ-koordinerende medarbejder til intern salg, ordrebehandling og andet Backoffice.
JobbetDin opgave bliver at håndtere kundehenvendelser vedrørende produktsortimentet. Herudover skal du arbejde med at strømline de nuværende arbejdsgange, idet opgaverne hidtil har været fordelt på flere personer.
Arbejdsopgaver:
- Håndtere kundehenvendelser, primært via e-mail, og sikre en professionel og imødekommende kundeoplevelse
- Administrere ordrerne fra start til slut i tæt dialog med indkøber og produktionsplanlægger og lager/logistik
- Holde kunderne informerede om produktionstid og forventet leveringsdato
- Videreformidle tekniske henvendelser til virksomhedens teknikere og ingeniører
- Opdatere produktinformation, fotos, tekst og anden stamdata på en mindre webshop, så den altid er korrekt og opdateret
- Koordinere og kommunikere bredt i virksomheden for at sikre en smidig ordrebehandling og hurtig levering
- Udvikle og optimere arbejdsgange for håndtering af kundehenvendelser i samarbejde med ledelse og salgsteamet
- Tæt samarbejde med sælgere og ingeniører for at identificere mulighederne for en endnu bedre kunderelation
Arbejdstiderne er mandag - torsdag 8-16 og fredag 8-15.30, med mulighed for flextid.
KompetencerDer er ingen formelle krav til uddannelse eller forventning til din baggrund. Det vigtigste er, at du har erfaring med fx kundeservice, ordrebehandling eller andre backoffice-funktioner - gerne fra en produktions- eller handelsvirksomhed. Desuden vil en teknisk-administrativ forståelse og interesse være en fordel. Derudover forventer vi, at du:
- Er udadvendt og en god kommunikator - især skriftligt
- Taler, skriver og læser dansk samt kommunikerer godt på engelsk i både skrift og tale.
- Er opsøgende i forhold til egne opgaver og ikke bange for at udfordre eksisterende arbejdsgange for at optimere
- Er serviceorienteret og hjælpsom med fokus på at levere gode, solide kundeoplevelser
- Har gode it-kundskaber (min. Office pakken og helst også erfaring med Excel) og er komfortabel med at arbejde med webbaserede platforme
- Kendskab til Microsoft NAV / Business central vil desuden være en fordel
- Har evnen til at arbejde selvstændigt, struktureret og vedholdende med de administrative opgaver
- Er mødestabil, engageret og produktiv
Med reference til både virksomhedens ejer og produktionschefen, tilbydes du et selvstændigt job med en bred berøringsflade i hele virksomheden og med primær fokus på virksomhedens kunder. Du får særdeles gode muligheder for at opbygge og forme din egen rolle i en vækstorienteret virksomhed med stor frihed og ansvar til at optimere både arbejdsgange og processer. Du bliver en del af et erfarent team af blandt andet ingeniører og produktionsmedarbejdere i en moderne og velfunderet ingeniørvirksomhed med "højt til loftet" og en flad organisationsstruktur.
Månedsløn og ansættelsesforhold på funktionærlignende vilkår aftales efter kvalifikationer.
MatchMind varetager rekrutteringsprocessen, og hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Anders Buch-Jepsen på 30 21 45 30.
Kan du se dine muligheder i dette job? Så send straks din ansøgning og dit CV via linket til højre.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Klik på "Send ansøgning" til højre, hvis du ønsker at komme i betragtning til dette job. Når du klikker på linket føres du automatisk over i MatchMinds system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. Det er vigtigt, at du følger denne fremgangsmåde, idet vi på denne måde kan tilbyde en langt bedre sikkerhed og dermed højere beskyttelse af dine personoplysninger, end hvis du eksempelvis sender dokumenterne i en usikret e-mail. Vi har ligeledes brug for dit samtykke til bl.a. at dele dine oplysninger med den virksomhed, vi rekrutterer på vegne af, og dette kan vi sikre ved, at du benytter ovennævnte fremgangsmåde.
POUL TARP A/S er en højt specialiseret dansk virksomhed, som siden begyndelsen i 1976 har specialiseret sig i at udvikle og producere intelligente software- og hardwareløsninger til renovations- og mejeribranchen. Løsningerne omfatter måle- og pumpesystemer til mælketankbiler, vægt- og ID registreringssystemer til renovationskøretøjer, dataopsamling og datakommunikation inden for affaldshåndtering samt betalingsanlæg og adgangskontrolsystemer.
Virksomheden er inde i en positiv udvikling og har fx i 2022 dels opkøbt Dan-Transducer, som er forhandler af europæisk producerede vejeceller og indikatorer til alle vejeopgaver, dels opkøbt den konkurrerende virksomhed GEA Diessel's afdeling inden for måle- og pumpesystemer til tankbiler. Udviklingen samt service- og salg videreføres som TARP Diessel, der har egen service- og salgsafdeling i Irland.
POUL TARP A/S er en stabil familieejet og ejerledet virksomhed som i dag beskæftiger ca. 60 medarbejdere, heraf størstedelen i Danmark.
Læs mere på www.tarp.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MatchMind A/S, Gasværksvej 30 B, st., 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://matchmind.dk/ledige-jobs?hr=show-job/160581&linkref=132080&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900064