BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kender du følelsen af, at have gjort en forskel? Den følelse dyrker vi hos itm8, da vi tror på, at det er en af de afgørende faktorer til arbejdsglæde.
Vi har et fælles mål om, at levere gode ERP-løsninger, som giver værdi for vores kunder. Det opnår vi med faglig udviklende sparring på tværs af teams, fordi vi sammen bliver stærkere. Du kommer til at indgå i et passioneret team af faglig stærke konsulenter og udviklere, som via forskellig baggrund komplimenterer hinanden. Du kommer til at arbejde selvstændigt, men også indgå i projekter, som går på tværs af teamet og vores øvrige afdelinger.
Du har en bred viden om økonomi, lager, logistik eller produktion og lysten til at yde rådgivning og lave procesoptimering via automatisering og digitalisering.
Jobbet giver mulighed for, at du allerede fra starten kan bruge din erfaring til at gøre en forskel for såvel vores eksisterende som nye kunder, men også udvikle dig i den retning, hvor din interesse ligger. Der vil være løbende uddannelse og mulighed for at tage certificeringer.
Du får den daglige kontakt med vores kunder både i forbindelse med sparring, implementering og undervisning, men også når der løbende opstår opgaver hos vores kunder.
Du har de største chancer for at blive en succes, hvis du
- har erfaring med BC/NAV eller et andet ERP-system
- har erfaring fra job som ERP-konsulent, økonomichef, revisor eller tilsvarende
- har evnen til at tænke forretningsorienteret og har forståelse for virksomhedsdrift, herunder gerne lager, logistik og produktion
- er god til læse og forstå dine kunders problemstillinger
- er god til at afdække dine kunders behov for rådgivning
- er god til at tage initiativ og ansvar for opgaverne
- er god til at formidle både internt og eksternt
- har øje for detaljen
- har en fundamental forståelse for økonomi
- har stærke kompetencer indenfor office pakken, specielt exel
Vi tilbyder
- gode udviklingsmuligheder – både fagligt og personligt
- en uformel arbejdsplads, hvor nøgleordene er alsidige arbejdsopgaver og frihed under ansvar
- høj faglighed og mulighed for kollegial sparring
- kollegaer der lægger vægt på åbenhed, humor og lyst til nye udfordringer
- løn efter kvalifikationer samt pensions- og forsikringspakke
Du ønsker at være en del af en moderne virksomhed i vækst, hvor arbejdet vil være en kombination af en travl og varieret hverdag, men også med mulighed for fordybelse. Tonen er uformel og der er højt til loftet. Vi vægter kollegial samspil og fællesskabsfølelse højt både i dagligdagen, men også via sociale arrangementer.
Vi vægter et balanceret arbejdsliv, hvor karrieren er vigtig, men hvor der også er plads til familie og fritid. Du er selv med til at planlægge din arbejdsdag og vi giver frihed under ansvar, hvilket også giver mulighed for, at du indimellem kan arbejde hjemmefra. Vi har kontorer flere steder i landet, så om du vil arbejde fra Aalborg, Randers, Herning eller Vejle er helt op til dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Randers Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
AddPro Danmark, Randers, Alsvej, 8940 Randers SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5972047